My máme sestru!? Aneb pozvánka na svatbu! Kapitola I.

08.04.2013 13:50

 

Lidiiiii tak mě zase něco napadlo, mno takže tahle povídka navazuje na : Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku – 1.díl neleznete zde : https://anime-povidky-cz.webnode.cz/news/lehka-mise-zakoncena-dvema-dny-odpocinku-kapitola-i-1/

Tak a já už nezdržuju a můžete čííst xD :D

 

My máme sestru!? Aneb pozvánka na svatbu!

Kapitola I.

 

Shinigami

Už je to nějaký ten pátek, co jsme se vrátili z naší mise zpět do cechu. I když Fairy Tail patří mezi nejhlučnější cech v celé Fiore, dneska tu byl celkem klid, nejspíš to bude tím, že Erza, Lucy, Nastu a Gray odešli plnit misi, nechápu, proč nás s Kukik nevzali s sebou.

„Kde je vůbec Kukik? Ještě před chvilkou tu byla?“ zeptám se polohlasem sama pro sebe a ohlédnu se okolo sebe.

„Zase nikde, však ona se za chvíli vrátí“ řeknu opět polohlasem a myšlenkami zabruslím zase k Shouovi – našemu staršímu bratru. Zajímalo by mě jak, vypadá ta jeho přítelkyně, s kterou čeká dítě.

„Shini a Kukik máte tu dopis“ přeruší ticho Mira a já jako na povel vstanu a převezmu ho.

„Dopis, dopis, kde?“ ozve se za mnou povědomý hlas a náhle mi něco, nebo spíše někdo vytrhne dopis z ruky.

„Kukik!? Kde ses tu zase vzala? Ještě před chvílí si tu nebyla“ nasadím nechápavý výraz.

„Byla jsem venku“ odpoví a se zaujetím otevíra dopis (pokud se tomu tak dá říkat).

„Projashina dej to sem, vždyť to roztrhneš“ vyrvu jí dopis z rukou, protože už se jí podařilo mnohokrát natrhnout obálku, ve které ten dopis byl.

 

 

Kukik

„HE!? Co tam je? Co tam je?“ hořela jsem nedočkavostí a nalepila se Shini na záda, abych viděla, co je v dopise napsáno.

„Takže ehm.. ehm..“ odkašlala si důležitě Shini a dopis přede mnou si natočila, tak abych na něj neviděla.

„Nenapínej mě, co tam je!?“ zasvítily mi oči ještě větší nedočkavostíí.

„Takže… Milá dvojčátka Shini a Kuki,…. Jé to budeme asi my“ přečetla Shini první větu.

„Čti dál, čti dál, to bude od Shoua!“ jestliže mi předtím oči svítily nedočkavostí, tk teď mi musí hořet.

Srdečně vás zveme na naši svatbu, ve Skryté Listové Vesnici, dne 1.září v 15:00.

PS: můžete s sebou vzít ty dva z toho vašeho cechu ;)

Budeme se těšit!

S pozdravem Angelica & Shou“ dočetla Shini.

„NANI!? Oni se budou brát!?“ vykřiknu nakonec.

„Jé to je hezkýý, že nás pozvali, kolikátého vůbec je?“ zeptá se Shini.

 

 

Shinigami

„Myslím že… 30. Srpna…“ odpoví mi Kuki.

„To už máme jen dva dny!“ rozkřikne se hned, jak si to uvědomí.

„Musíme jim sehnat dárek!“ navrhnu.

„Okey“ souhlasí Kuki a vyběhneme hned do centra města a zamíříme hned do prvního obchodu.

„A co jim koupit dort?“ navrhnu.

„Ten by se roztekl, než bysme ho donesly“ zamítne Kuki.

„A co něco do kuchyně?“ zeptá se Kuki.

„To je moc obyčejný“ nesouhlasím.

„Hmmm…. Chtělo by to něco originálního“ zamyslím se.

„A co rodinnéé album?“ navrhne Kuki.

„To se dává pořád, to jim už určitě někdo dá“ zamyslím se znovu.

„A co jim koupit štěně!“ vykřiknu nakonec.

„Hmm… jasně! To je dobrej nápad“  křikne Kukik a za chvíli už jsme stály před psím útulkem.

 

 

Kukik

„Dobrý den, nemáte tu nějaká štěňata?“ zeptala jsem se muže středního věku, malé a hubené postavy *to každýho zajímá že? xD *.

„Máte štěstí před 3 měsíci se nám tu narodila štěňata Kolie, chcete se jít na ně podívat?“ zeptal se nás s úsměvem onen muž.

„Jasně“ přikývly jsme se Shini.

„Tak tady jsou“ zavedl nás k těm rozomiloučkým stvořeníčkům, bylo jich celkem pět, čtyři štěňata radostně vrtěla ocásky a hned se nahrnula k nám, zatož to poslední – páté jen tak stálo v koutě a znuděně okusovalo jakousi plyšovou kačenku, kde ji vzalo, raději vědět nechci.

„Jé ti jsou roztomilíí, tak které vezmeme, Kuki?“ otázala se mě Shini, popošla jsem blíže k tomu pátému a vzala ho do náručí.

„Tohle“ řeknu s úsměvem a ukazuju na psíka v mém náručí.

„Kolikpak za toho pejska chcete?“ zeptala jsem se majitele útulku.

„Je to fenka a vemte si jí klidně zadarmo, hlavně když se jí zbavím“ zasyčel muž a odešel někam pryč, se Shini jsme na něj nechápavě hleděly.

„Zlatíčko, nemusíš se bát, už u toho starýho hnusnýho člověka být nemusíš“ utěšovala jsem to malé štěňátko.

„Tak a dárek pro Shoua a Angee bychom měly, teď už jen někde sehnat šaty“ zamyslela jsem se.

„Řekneme Mirajane ta nám je sežene“ navrhla Shini.

„O-key“ křiknu a vracíme se zpět do cechu.

 

 

Shinigami

„Miro, podívej, co máme jako dárek pro Shou a Angee“  vykřikne Kuki, jen co přijdeme do cechu a ukazuje na malou kolii.

„Jé ta je hezkáá“ usměje se Mira a podrbe ji za ušima.

„Miro? Seženeš nám prosím šaty na svatbu?“ zeptám se a nasadím výraz andílka.

„Už jsem vám je zajistila, jsou támhle vzadu, zkuste si je“ ukáže Mira k šatům.

„Jéé ty jsou kawaii“ rozkřikne se Kuki, předá štěně Miře a už si zkouší jedny z šatů.

„Arigatou gozaimasu Mira-san“ vykřiknu, když už mám šaty oblečené.

„Sedí nám akorát“ dodá Kuki.

„Teď už nám zbývá jen říct Natsuovi a Grayovi, že pojedou s náma“ zamyslím se, když si vzpomenu, že jsou pryč.

„Oni jsou vlastně na misi“ dodám se zklamáním v hlase.

„Nebojte, hned jak se vrátí, tak je za váma pošlu, svatbu snad ještě stihnou“ navrhne Mira.

„Děkujeme, my pojedeme už dneska, chceme tam být ještě před svatbou“  řeknu a převezmu štěně od Miry.

„V kolik nám jede vlak?“ zeptá se Kuki a hledí na hodinky.

„18:15, proč?“ zeptám se.

„18:14“ zakřičí Kuki.

„Tak ahoj Miro“ křikneme obě a co nejrychleji běžíme na nádraží, ještě že jsme v běhu hodně dobré, vlak jsme naštěstí ještě stihly.

„Jak dlouho pojedeme?“ zeptá se mě Kuki.

„Asi tři hodiny“ odpovím jí.

 

 

Další dílek: https://anime-povidky-cz.webnode.cz/news/my-mame-sestru-aneb-pozvanka-na-svatbu-kapitola-ii-1/

Diskusní téma: My máme sestru!? Aneb pozvánka na svatbu! Kapitola I.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek