Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku, Kapitola VIII.

19.11.2012 21:40

Je to trochu kratší než jindy, ale tak snad nevadí. Po dlouhé době jste se konečně dočkali… xD Mno joo tk já už nebudu zdržovat a přeji příjemné čteníí…. xD

 

Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku

Kapitola VIII.

 

 

Shinigami

„Tak a jde se bojovat“ prohlásí nadšeně.

„Achjoo, tvrdohlavá jako vždy“ řeknu tak aby to Kukik slyšela.

„Co já a tvrdohlavá? Nikdy!“ brání se.

„Ty a Shini, máš nějaký plán boje?“ podívá se na mě úsměvem neviňátka. Proč jsem věděla, že se na něco podobného zeptá? Achjóó, tady musím plány vymýšlet jen já…

„Prozatím by mohlo stačit, kdybychom zkombinovaly útok Tanaky a Sanaky“ řeknu po krátkém rozmyšlení.

„Okey, Sanako, zaútoč společně s Tanakou“ rozkáže Kukik své zanpakutou, Sanaka seslala na Shoua masu vody a Tanaka ohnivou rotující se kouli, jenže Shou se všem útokům na pohodu vyhnul.

„Sestřičky, trochu se snažte!“ prohlásí Shou už zcela znuděně.

„Neboj bráácha, budeš litovat toho, že jsi to vůbec řekl“ odsekne mu Kukik.

„T/Sanako sešli na něj více ohně/vody“ vykřikneme s Kukik zároveň. Tanaka na něj chrlila oheň a Sanaka ho zaplavovala vodou, jenže Shou se vyhýbal všemu…

 

Kukik

„Shini, tohle nemá cenu, měly bychom se proměnit ve vlky“ navrhnu.

„Hmm, měly bychom větší šanci na vítězství, ale nezapomínej na to, že máš zraněné břicho, když se proměníš ve vlka je větší pravděpodobnost, že se ti rána zase otevře“ povzdechne si Shinigami, jenže než to dořekla prohnal se kolem ní černý vlk.

„Ouuu fáákt?“ volám za Shinigami běžící naproti Shouovi.

„Kukik, je to nebezpečný! Ale co, ani já nebudu pozadu.“ Slyším ještě volání za sebou, když v tom se vedle mě objeví druhý černý vlk.

„Kukik posloucháš mě vůbec?“ začne na mě syčet a strčí do mě natolik, že jsem udělala dva kotouli vzad.

„Shinigami!?“ křiknu a už běžím naproti ní, oplatím jí to její strčení a chvíli jsme se takhle rvaly *čti: hrály jako malá štěňátka*

„Kuki, Shini, nerad vás ruším, ale nezapomněly jste tak náhodou na mně?, možná byste mohly přestat blbnout, ale bojovat!“ vykřikne Shou.

„Oujéé, fáákt, tak sumimasen“ řeknu nevině a ještě jednou do Shinigami rejpnu tlapou, ona mi to hned oplatí, jen tak jsme tam stály a pošťuchovaly se jako malá štěňata.

„Hej, vy malý chlupatý bestie, už toho nechte!“ vykřikne už zcela naštvaný Shou.

„Shini, slyšela si to, co já? Chlupatý bestie?“ řeknu posmutněle.

„Malý? Haaa, co si o sobě myslí?“ začne si stěžovat Shini.

„Na něj!“ ukážu směrem k Shouovi a už se obě řítíme k našemu bratrovi.

„Větrný dračí řev/ Temný dračí řev“ zakřičíme obě a na Shoua tak sešleme kombinovaný útok, kterému se vyhnul na poslední chvíli…

 

Shinigami

„Měly bychom zkusit něco silnějšího“ navrhnu.

„Ale co?“ zeptá se nechápavě Kukik.

„Zkombinuj svůj útok Měsíční svit (technika, kterou používají členové klanu Wolf’s Night) s Větrným dračím řevem“ napadne mě.

„Ahaa, to bych ještě zvládnout mohla“ řekne Kuki s úsměvem a chystá se použít kombinovanou techniku.

„Dračí řev: Větrný/Temný měsíční svit“ křikneme obě a použijeme proti Shouovi kombinovaný útok, možná jsme měly štěstí, možná to byla jen náhoda, ale Shoua jsme poprvé zasáhly, a to do ruky, nebylo to vážné zranění, ale přeci jen mu ruka trochu krvácela.

„Kukik?“ zvolám, když vidím Kukik svíjící se na zemi, když k ní dojdu, zjistím, že se jí krvácení opět otevřelo.

„No neříkala jsem to? Neměla ses moc přepínat“ řeknu vyčítavě.

„To nic není“ odpoví s vlčím úsměvem.

„Rány se mi hojí rychleji, když jsem v podobě vlka“ odpoví stále s úsměvem.

„Ale nevyléčí se ti úplně“ poučuji ji.

„To nevadí, teď bychom měly jít dorazit Shoua, zranily jsme ho, teď už ho dokážeme i porazit“ postavila se na všechny čtyři a její úsměv jí stále nezmizel. Nejspíš jí to musí bolet, ale dělá jakoby nic, říkám to pořád, je tvrdohlavá.

 

Takže pokráčko příště xD

Jsem jediná nebo Vám to taky přijde pořád stejný? (ten boj) xD


Další dílek: https://anime-povidky-cz.webnode.cz/news/lehka-mise-zakoncena-dvema-dny-odpocinku-kapitola-ix-posledni-1/

Diskusní téma: Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku, Kapitola VIII.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek