Zápis první

22.08.2012 14:22

Zápis první 1/2

Vytváření blogu

21.8.2012 /Středa/

Milý deníčku, můj nejdražší deníčku :D Tak jsem si dnes řekla: Když už si píšu povídky, mohla bych mít aspoň blog na ty mojé slavné kecy. A začalo mi peklo: Napřed jsem si chtěla založit blog na webzdarma.cz, když jsem ho už konečně měla vytvořený (narutopovidky.mysteria.cz) nevěděla jsem jak změnit design, ani jak vkládat články :D (I'm stupid and I know it), když už mě po hodině přestalo bavit to hledat, chtěla jsem to zrušit, ale po půl hodině zjistím, že když jsem nic nevložila, zruší se ten blog sám za měsíc, nechtěla jsem si zakládat blog na blog.cz, mám tam totiž už jeden o koních, a nechci se odhlašovat (mám problémy s heslem a můj poslední anime blog dopadl hrozně :D ), potom jsem si vzpoměla na webnode, když už jsem měla založenýblog, uvědomila jsem si jednu věc: neumím blogovat sama bez podpory kamarádek. Tak jsem napsala na Skype kamarádce (spoluadmince Kukik) jestli by nechtěla být spoluadminka mého... oprava "našeho" blogu. Ta souhlasila a tak jsme začaly jednat, na mě nechala Menu, atd. popřípadě napsala co tam chce mít ona, a pak jsem jí deala heslo a údaje k tomu blogu. Jenže další háček: za celou dobu jsem si neuvědomila že jsem napsala až POTOM co jsem blog založila, tím pádem jsem si uvědomila až potom co jsem chtěla změnit heslo (ano, já byla tak tupá a myslela jsem si že je to heslem), pak jsem zjistila že je to vlastně tím, že jsem tam dala svůj E-mail, zase jsem jí napsala chybu, a pak přišly úpravy menu - raději nebudu popisovat :D, potom když se konečně na blog dostala, jsem si mhla jít s čistým svědomím psát svůj "tajný" deníček :D, tak, ve 20:00 Půjdu na "pouť" (jak tomu s oblibou říká Kukik:D NENÍ TO POUŤ :D) a vrátím se něco kolem půlnoci :D Doufám, že potom ještě stihnu vám sem něco hodit z mého "soukromého" života. No nic, já mám už jen půl hodiny čas, tak jdu aspoň dopsat nějakou tu Kapitolovku :D

 

Zápis první 2/2

Večer = PEKLO!

22.8.2012 /Čtvrtek/

Můj milý deníčku, a všichni čtenáři, jak již víte, byla jsem včera na "pouti" (NENÍ TO POUŤ!) která dneska odjíždí, je sice ráno druhého dne, ale já si kvůli vám přivstala :D (vzbudila jsem se a nemohla zase usnout, jinak spávám do oběda XD ) Popíšu vám tedy večer: Jen co jsem odešla od mého nejlepšího přitele počítače, tak mě naši buzerovali abych zavolala kamarádce, aby šla s náma. Udělaám to, a když se něco kolem té osmé sejdeme, tak stihneme jít jenom na tu velkou loď. Řeknu vám, ty ceny byly příšerné! 2 min na lodi = 40 Kč, Šílená autíčka (Break dance) = 60 Kč, Autodrom = 40 Kč atd. Prostě všechny ceny minimálně zdvojnásobeny, tak jsem se na to po té lodi (s prominutím) vy*rala, a šla si koupit monstra (a že jsem ho potřebovala) chvíli potom sice zavírali, ale já zjistila véééélmi zajímavou věc: když se bavím s dospělýma, lépe se mi poslouchají řeči chlapů u piva :D (jó, není nad staré dobré klepy, vo tom jak vás stará buzeruje :D ), potom dorazila k našemu stolu mamka, ségra, teta, a všichni si začali povídat nějaký blbosti. Teda, jako blbosti mi to připadalo do doby než začala mlít cosi vo tom že přijedou naše vlastnice, a budou nás dneska hlídat. To jsem se tak lekla, že mi i monstr zaskočil! Ony dvě a hlídat nás? Jezdí k nám do města jenom když jsou diskotéky (no, včera byly ale hody), a vracejí se kolem 3-4 hodiny ráno, a jedna spí do čtyř odpoledna, druhá stráví celý den na PC (jako já :D ), vlastně jsem byla ráda, nikdo mě nebude buzerovat že si zkazím oči (už se stalo, všechno vidím z té světlejší stránky :D ) Když dorazily, mamka mi dala peníze na žvejky, ať ségře koupím nějakou blbost, a sobě orbitky protože se ty moje řeči nedají poslouchat (nechtěla mi půjčit mobil!! Co to má bejt za mámu?! :D ) Tak jsem jako pomstu koupila ségře "hovadinku" za 30 Kč, a sama si koupila Orbitky (modré :D ) za 15 Kč. Potom jsme šli kolem 23:30 domů, kde jsem se zbytečně snažila mamku přemluvit abych mohla ještě na PC. Potom když jsem prohrála slovní bitku, jsem šla spát, ale usla až ráno protože jsem se nedávno dívala s kamarádkou na několik hororů, a nějaké zvuky jim byly podobmé :D Prostě bezvadnej večer XD

 

Diskusní téma: Zápis první

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek