Zápis druhý

23.08.2012 13:20

Zápis druhý

Povídka

23.8.2012

Milý deníčku, včera byla doma taková nuda, že by to nikoho nezajímalo. Ale s mojí povídkou Sen, nebo skutečnost? to vypadá bledě. První díl jsem napsala z rozmaru, ale druhý díl ne a ne se mi vtlouct do hlavy. Mám zatím jenom 1,5 stránky ve Wordu. Dneska jsem se ráno probudila v 10:16 a pustila si Mamma Mia, jenže jsem se nedokoukala ani do čtvrt filmu, protože jsem musela uklízet, potom vyvenčit psa, vynést odpadky, pak byl oběd, po obědě dávali Buffy, a pak jsem šla na PC. Píšu od babičky z notebooku (ano, já mám starý PC a babička notebook), na PC jsem šla na konoha.cz, stahovala jsem babičce M2 a Google Chrome, pak šla na svůj druhý web, pak sem napsat do deníčku, a ještě musím psát povídku, a jít na FB a TT (facebook a twitter). Tak já musím, PP :D