Yaoi řetězák^^ Vyplňuje Shini

15.02.2013 16:14

 

Ahojte! Přeji vám opožděně vše nej k Valentýnu ^^ Odkaz
 
1. Yaoi. Určite toto slovo znáš (jestli ne, kšá, tento řetězák není pre tebe) a víš co značí. Proto první (ne)očekávaná otázka: Jak jsi se dostal(a) k yaoi?
Mnoo...začalo to, když jedna z mých oblíbených blogerek přestala psát povídky kvůli yaoi. Začala jsem číst jedno Shounen Ai, ale přišlo mi to takové divné. Ale samozřejmě je toho plnej net, takže chtě nechtě jsem přečetla svou první *a pěkně úchylnou* yaoi povídku "Zapomněl jsi" na pár SasuNaru a od té doby jsem závislá ^^
 
2. Ok, fajn, přejdeme dál: Kdo byl tvůj první yaoi pairing? Co si na něm najvíc milovala a stále miluješ?
První? Byl to pár SasuNaru ^^
Milovala jsem na něm... ani nevím =D Prostě yaoi =D
 
3. Určitě tě teď chytá absťák... *jdeme dál*. Jaký je tvůj momentálně nejoblíbenější yaoi pairing?
Hmm... *zamyslela se* Je jich hodně xDD Před nedávnem to byl Gray x Natsu, ale já doslova prošla VŠECHNY stránky s tímhle párem, které mi Google nabízel, takže momentálně nevím... xDD Asi furt Gray x Natsu xDD I když je Gray můj -.-"
 
4. Teď následuje těžká zkouška - zkus si oba představit s nějakou ŽENOU! Těžké, že? Zákeřné, že? Zatni zuby a napiš, co tě při tom napadlo.
HE!? Natsu x Lucy!? Gray x Juvia!? *zrudlá vzteky* To nemůžete myslet vážně!??!!!! Nikdy!!! 
 
5. To bylo vyčerpávající...teď ti trošku ulevím, oba tvoje miláčiky spáruj s nějakým jiným mužem...
Gray x Gerrard aaa.... Natsu x Loke xDD Mno co?? Já ráda divné páry xDD

6. Co by si dělala kdy ses s nimi potkala? Jaká by byla tvoje reakce, kdyby jsi je viděla při "tom"??
*nosebleed* zavolala bych Kukik aby přinesla popcorn a papírové kapesníčky na krev ^^
 
7. Kdyby jsi byla chlapec, co by jsi chtěla být? Seme, nebo Uke??
Uke! Já jako Seme bych nedopadla dobře xDD
 
8. Kolik času týdně věnuješ Yaoi(Shonen Ai? (čtení mangy/doujinshi/slashe, yaoi anime nebo hry).
Etoo...pořád xDD
 
9.Tvoje nej Yaoi(Shonen Ai manga?
Hmm...Gravitation, Junjou Romantica xDD Mám v plánu zkouknout Loveless =D
 
10. Chtěla by si něco takového zažít i v reálném životě?
*nadšeně poskočila* Hai! xDD

11.Znáš nějakého homosexuála?
Jistě. Hned několik ^^
 
12. Považuješ reálný vztah dvou mužú za stejně sexy jako ten v anime/mange/slashech?
Jasná věc! ^^
 
13. Napsala jsi někdy nějakou Yaoi/Shonen Ai povídku?
Haiii~
 
14. Přejdeme k tabu...jaký je tvůj názor na rape / crossdressing / shotacon?
\/ poho xD
 
15. Stalo se ti, že si potom, co si začala sledovat yaoi si začala nenávidět (takmer) všechny ženské charaktery?
Etoo... *schovává za zády Juviinu hlavu* to se mi ještě nestalo ^^
 
16. Oblíbená Yaoi manga?
Nwm xDD Junjou Romantica, Gravitation xDD 
 
17. Oblíbená yaoi hláška?
Mnoo...žádná xDD =D

18. Myslíš si, že se někdy vyléčíš ze závisláctví na Yaoi?
Jasně že ne!! xDD *kontroluje historii ve všech mobilech, jestli někdo nevolal do blázince* xDD
 
19. Přiznej se! Začal/a si s Yaoi už před 18. narozeninama (i když je to až od 18)?
Přiznávám se! TT____TT Ale ono je to prostě tak kawaii!!!!! *brečí*

20. K čemu máš díky Yaoi odpor?
K určitým ženským postavám xDD

21. Děkuji za vyplnění řetězáku a tady napiš komentář na něj!!
Etoo... zajímavý řetězáček =D *je ráda že obrazovka a celej noťas přežili*

 

Diskusní téma: Yaoi řetězák^^ Vyplňuje Shini

otazka

Riri-chan | 31.01.2015

Ahoj. Rikas každému o tom, že miluješ Yaoi?

Kawaii

Irča | 30.03.2014

Tak to je naprosto super. tyo neumím si představit život bez yaoi a bo mangy tyo .. naprostá dokonalost :)

???

Etsuko Nakamura | 06.05.2013

Ahoj, mohu si ho skopírovat k sobě?

xD

Kukik | 22.03.2013

:D xD

Přidat nový příspěvek