Vánoce ve Fairy Tailu

24.12.2012 00:46

 

Tak a máme tu Vánoce, jste rádi že? Tak jo, ale je tu ještě jedna důležitá událost a to: DNESKA MÁ SHINI NAROZKY!!!, proto tuhle povídku věnuji právě jí. ;) Takže Shini, všechno nejlepší, hodně zdravíčka, štěstíčka, lásky a spoustu dárečků… a pořádně to oslav dvojčátko :*


Vánoce ve Fairy Tailu

Všichni občané Fiore byli v klidu, míru a pokoji- začínaly vánoční svátky… Všichni nakupovali vánoční dárky, zpívali se koledy, pořádaly společné akce pro celé město… Tedy ten klid opět netrval dlouho, a samozřejmě, kdo ten klid narušoval? – Ano, ano, tušíte správně – cech Fairy Tail…

 

Shinigami

„Shini, Shinigami!“ uslyším odněkud známé volání, když v tom mi něco, nebo spíše někdo přistane na zádech a ať chce, nebo ne začínalo mě to škrtit.

„Kukik! Slez ze mě, vždyť mě uškrtíš!“ křikla jsem přidušeně, bylo mi jasné, kdo to byl, takovéhle nápady měla fakt jen ona.

„Promiň“ špitla.

„Vše nejlepší k Vánocům“ křikla a do rukou mi vtiskla jakýsi zabalený (tedy pokud se tomu tak dá říkat)balíček.

„Co v tom je?“ zeptala jsem se napůl vyděšeně, protože ona má obvykle nápady… Třeba jako minule, to mi dala krabici plnou ledu a zakázala mi ju otevírat dřív než večer, a to jsem pak musela všude vytírat, neboť led samozřejmě roztál a raději mě ani nezajímá, kde ho vzala, když bylo léto, a to se raději nezmiňuji o tom osminohém stvoření, které na mě minule koukalo z krabice…

„Otevři to a uvidíš“ vyjekla radostně a oči jí zářily jako malému dítěti, téhle věty jsem se bála, pomalu jsem začala strhávat papír, Kuki na mě mezitím s očekáváním koukala.

„Mno tak honem, otevři to!“ vykřikla nedočkavě, sebrala jsem všechnu odvahu a otevřela krabici.

„Jeejjj, co to je?“ vyjekla jsem, znáte takového toho šaška na pružince, když otevřete krabici, tk na vás vyskočí? Tak na mě teď koukal takový pomačkaný papírový Gray.

„Líbí se ti to?“ otázala se mě Kukik, která jen tak, tak zadržovala smích, v té chvíli jsem si všimla, že k tomu byl přiložený papír, na kterém bylo napsáno:  Ať po tobě skáče doopravdový Gray a ne jenom papírový… Všechno nejlepší k Vánocům přeje tvoje milované dvojčátko Kukinka.

„Kuki!, co má znamenat ta první věta?!“ vykřikla jsem, místo odpovědi jsem dostala pouze hlasitý smích.

„A zdrhej!“ procedila jsem mezi zuby a hnala se za prchající Kukik.

„Mě nedohoníš“ vyjekla jako malé dítě, ohlédla se na mě a vyplázla na mě jazyk, jenže v tu chvíli narazila do Erzy, která její útok nečekala a zabořila hlavu do svého jablkového koláče.

„Můj jablkový koláč!“ soptila Erza a já se neubránila strašlivému smíchu.

„Shini, help, help, help“ hnala se ke mně Kukik, v tu chvíli mě zlost na Kuki nějak přešla, neboť se k nám blížila naštvaná Erza.

„Ale, ale, děvčata, kam ten spěch“ zarazil nás Makarov.

„E-Erza“ odpověděla Kuki s roztřeseným hlasem a ukazovala směrem, odkud se k nám řítila Erza.

„Když je to takhle, tak běžte, ale nedělejte ve městě moc veliký hluk, ať si ostatní nestěžujou, když jsou ty Vánoce“ propustil nás Makarov s velikým úsměvem na tváři.

„Nemusíte se bát“ odpověděly jsme dvojhlasně.

 

Kukik

„Nebyla to Lucy a Loke?“ zeptala jsem se, jakmile jsme proběhli kolem blondýnky a rezavovlasého kluka, kteří se drželi za ruce a zamilovaně na sebe hleděli.

„Nejspíš jo, ale odkdy spolu chodí?“ zeptala se překvapená Shini.

„To nevím, Vánoce dělají divy, dělej, pojď sem, schováme se Erze“ špitla jsem a rychle jsem Shini táhla do jedné tmavé uličky.

„Uff, to bylo jen tak tak“ oddechla si Shini, když Erza proběhla okolo nás bez povšimnutí.

„Ona nás snad nikdy nechytí“ rozesmála jsem se.

„Vzduch čistej, můžem jít“ řekla Shini, která se rozhlížela do všech stran a obě jsme se vysypaly z našeho úkrytu se smíchem.

„He? Vy jste z Fairy Tailu?“ ozvaly se za námi nějaké dětské hlasy, jakmile jsme se otočily, zjistily jsme, že tam stojí nějaký hnědovlasý kluk obklopen třemi dalšími prťaty.

„Jo?“ odpovím, i když vlastně nechápu, proč se na to ptá.

„A co takhle dát zápas?“ otázal se hnědovlásek.

„He!? S prckama se nemlátíme, sorry“ odsekla Shi.

„Nejspíš bude pravda, že Fairy Tail jsou jen parta zbabělců“ snažil se nás vyprovokovat.

„Nás nevyprovokuješ prcku, měj se, bye“ křikla jsem a se Shini jsme se otočily k odchodu, když v tom se na nás spustila sprška kamenů, bylo jasné, kdo je házel.

„Auu, to bolelo“ řekla jsem ironicky, jakmile jsem se otočila.

„Bojujte s náma“ prohodil hnědovlásek znovu.

„Už jsme říkaly, že s prckama nebojujem“ křikla Shini.

„Počkat vy jste ty dvojčata z Fairy Tailu?!“ vykřikl najednou jeden z těch tří.

„Jop, já jsem Kukik, tohle je Shini“ představila jsem nás hned.

„A to se nás tolik bojíte, že s náma nechcete bojovat?“ vypískl hned hnědovlásek.

„Bojíme? Prcku, to fakt ne, okey přijímám tvojí výzvu, ale když se ti něco stane, na mě to neshodíš“ odsekla jsem.

„Kukik!?“ okřikla mě Shini a strčila do mě loktem.

„Mno co? Chtěl to, má to mít“ křikla jsem.

„Tak začněme, útočte“ přikázala jsem jim.

„Nemusíš říkat dvakrát“ zavýskal hnědovlásek a už se na mě hnal i s těmi jeho třemi kamarády, hnědovlásek se mě pokusil kopnout a rovnou ten zmetek šel po hlavě, samozřejmě jsem ho za tu nohu chytila a mrštila s ním hned o první stánek na tržnici, ten chudák stánek to celý schytal, že z něj zbyla jen malá zřícenina čehosi, ostatní tři se hned zastavili a šli pomoct jejich vůdci, rychle ho posbírali a běželi pryč.

„Sumimasen“ křikla jsem na starého muže, kterému ten stánek patřil a rozpačitě se podrbala na hlavě.

„Fairy Tail zase dělá potíže, to snad není možné, ten cech by měli zavřít“ stěžovalo si pár lidí, kteří šli okolo nás.

„NANI!?“ vyjekly jsme ze Shini dvojhlasně.

„Zavřít!?“ ozvali se za námi Gray a Natsu a rozčíleně koukali po lidech.

„Ano, ano, zavřít“ přidalo se dalších pár lidí, jenže to už jsme jaksi nesnesli a začali se bít hlava nehlava, všude lítaly ohnivé koule a kusy ledu. My se Shini začaly všude kolem sebe plivat dračí řev.

„PŘESTAŇTE!!!!” rozkřikla se za námi Erza, která se dívala na zdevastované město, na nás, zase na město a znovu na nás s vraždícím pohledem.

„Zdrháme“ špitla jsem k Shini, Natsuovi a Grayovi.Všichni jsme přestali v naší činnosti a rozutekli se pryč…. Na tyhle Vánoce jen tak někdo nezapomene….

 

 

KONEC

                

Diskusní téma: Vánoce ve Fairy Tailu

xD

Shinigami | 24.12.2012

Páni, arigatou gozaimasu, Kuki-chan xD Al eta první věta *zrudla jako rajče, částečně studem a částečně vztekem*
Etoo, nasraná Erza? xD H-E-L-P! xD Víš jak je těžké číst tvoje povídky v jednu hodinu ranní? xD Úplně jsem si rozkousala dlaň, jak jsem se snažila nesmát xD
NANI?! Já jim dám zavřít FT! *její tělo ZASE obalily černé plameny*
Ehm, osminohá obluda? xD Prostě úžasná povídečka jako vždy, Kuki-chan xD Však se neboj, TVOJE narozky taky obdařím nádherným dárečkem =3

Re: xD

Kukik | 31.01.2013

tk odpovídám s menším spožděním xD

Arigatou gozaimasu :)))

Přidat nový příspěvek