Shinigami & Kukik interview s Grayem & Lokim xD

28.01.2013 19:08

 

Kukik: Vítejte u dnešního interwiev! Dnes jsme se Shinigami pozvaly k nám do studia… *chvíle napětí* Graye a Lokeho! *potlesk + křik fanynek*

 

Shinigami: *vražedný pohled do publika* Pojďte se usadit pánové *ukazuje na zjevně drahou pohovku*

První otázka je na Lokeho. Loki, co je pravda na tom, že chodíš s Lucy? *dívá se do sešítku s motivem růžových koťátek co čmajzla v minulém díle Shouovi a ignoruje Kukinin vražedný pohled*

 

Loke: Jasně, že je to pravda! *zděšeně se rozhlíží, jestli někde neuvidí Lucy*


Kukik: *rudne vzteky* Další otázka je na Graye. Grayi, o tobě se říká, že chodíš s Lucy i Juvií, co je na tom pravda? S kterou z nich něco máš? Nebo snad s oběmi? *miloučký úsměv*

 

Gray: S Juvií! *řekne a nás zaplaví voda*

 

Juvie: Gray-sama, Juvie vás taky miluje!

 

Shinigami: *vražedný pohled na Kukik a lá tohle bude válka!* Loke, je pravda že jsi s Lucy dokonce i těhotný??! *ignoruje že v zápisníčku má něco úpa jinýho* Teda, že je Lucy těhotná s tebou??!!!?

 

Loke: Tak tohle pravda není, neměl bych čas se starat o děti, donutil jsem jí brát antikoncepci.

 

Kukik: *zrudla vzteky i závistíí* To je dobře, Lucy jako lev by vypadala divně! Grayi, kdysi si řekl hlášku „Schoval jsem se v Juvii, a tak jsem se zachránil“ jak si tuto hlášku myslel? *snaží se t Shini vrátit*

 

Gray: Tentokrát musím tvé uchylné představy upravit *a máš to Kukino!* Myslel jsem to tak, že Juvie proměnila své tělo ve vodu, do které jsem zalezl, abych si zachránil život.

 

Shinigami: *trhá zlostí Shouův zápisník* A teď k Lokemu! Loki, všichni víme, že než Lucy zjistila že jsi hvězdný duch, chodil jsi s mnoha dívkami. Dělali jste TO vždy jen ve dvou, nebo ve vícero párech? *vítězný úsměv*

 

Loke: Samozřejmě i ve více.

 

Kukik: *stalo se z ní naštvaný rajče* Grayi, určitě si všichni všimli, že za tebou Juvie neustále chodí a všude tě sleduje, sleduje tě i když se sprchuješ, či při jiných soukromých činnostech? *zákeřný úsměv směřující na Shinii*

 

Gray: Nejsem si tím jistý, ale dle mého názoru ano-! *větu nedořekl kvůli spálené sedačce*

 

Shinigami: KUKINOOOO!! *má levé oko fialové se zářivou sataní hvězdou* seš mrtvá! *běží nasraně za modrovláskou a z očí jí šlehají černé plameny*

 

Kukik: *zdrhááá* Klídek dvojčee, uklidnii seeee!!! *běžíí se schovat za Lokiho*

 

Loke: C-cože!? *sehnul se před černou ohnivou pěstí*

 

Shinigami: ZABIJU TĚĚĚ! *ďábelský úsměv* Loke, je pravda že pořád spíš s mnoha přítelkyněmi a že za zády pomlouváš Kukik? * :P *


Kukik: SHINIGAMII!!!!!! *začne kolem sebe sekat jejíí zanpakuto a vytvořila  obrovské tornádo*

 

Shinigami: Žádný takový! Tanako! Podpal to tady! Shikai! *v rukou má dvě pistole stéjné jako ta Danteho, ale černé a začne s něma střílet*


Kukik: Ani já nebudu pozadu *výraz aláá naštvanáá Aquarios* SHIKAI! *její zanpakuto se změnila v Naginatu*

 

Loke: Zavolejte někdo ochranku! *snaží se utýct*

 

Kukik: Nikam nejdeš! Neodpověděl si na otázku! Chci slyšet odpověď!

 

Loke: NENÍ!


Gray: Zavolejte někdo tu ochranku *zdrháá společně s Lokim*

 

Shinigami: ŽÁDNÝ TAKOVÝ! *přesekla lano, které drželo trám a ten zatarasil dveře*

 

Kukik: Grayi, když jsi byl jenom s Erzou na misi, co jste tam dělali? *ďábelský pohled na Shinii*

 

Gray: *zrudl a mlčí*

 

Shinigami: *stihla už podpálit půlku studia*


Loke a Gray: zavolejte už někdo *cenzura* *cenzura* tu ochrankuuu!!!  *zděšenéé pohledy*

 

Kukik: *studiem lítajíí dvě obrovská tornáda a v nich všechen nábytek studia*

 

Shinigami: *sešle na Lokeho oheň* DRŽ HUBU!!!

 

Kukik: Lokee!!!! *rychlostí blesku se dostala před něj a zastavila ohnivý útok vodním útokem* Žabvolo!!! *vytáhne první klíč, co jí přijde pod ruku* Brána vodnáře otevřít! Aqua! Udělej tady z toho moře!


Aqua: Wakarimas! *sešle na celé studio vodu*

 

Shinigami: *sáhla jsem do pouzdra a vytáhla jeden z mích klíčů* Okey, brána Blíženců! Gemini! *vyvolala jsem své klíče*

 

Gemini: *proměnili se v Lokeho* No tak Kukik, přece mi neublížíš, že ne?*


Loke: HE!? Tohle, že jsem já? Vždyť to má blbě sestřihané vlasy a obočí je taky o trochu jiné. *stěžuje si Loke*

 

Kukik: Loke je tu dvakrátt *zamilovanýý pohled, slint slint*

 

Shinigami: *chtěla už své pistole použít pro krvavou lázeň, ale na něco si vzpomněla* Jůů, ten Loke mi něco připomněl *přemýšlí*

 

Kukik: Ehmm a co ti připomněl? *přestala všude máchat s naginatou*



Shinigami: Víš jak minule Lucy fňukala že jí nějaká husa ukradla polovinu klíčů? Tak jsem tu husu našla, a hádej jaký tam byl klíč *mává ve vzduchu klíčem lva*


Kukik: dej mi ten klíč! Dej mi ho! Prosím, prosím, smutně koukáááám!

 

Shinigami: Co za to?

 

Kukik: Co by si chtěla?

 

Shinigami: *přemýšlí*

 

Kukik: Dej mii hoo, prosíííííííímmm *nalepila se na Shinigami*

 

Shinigami: Slez ze mě ty úchyle!! *odkopla modrovlásku na druhý konec pódia*

 

Gray: Já už můžu odejít?

 

Shinigami: NE!

 

Kukik: Dej mi ten klíč! *snaží se ho Shini vzít*

Loke: Ten klíč patří Lucy! Okamžitě ho vraťte! *vrhne se na Shinigami*

 

Shinigami: *než se nadála, Loke jí vytrhl klíče* Hej! Já chtěla být jako taky sběratel Hvězdných klíčů

 

Loke: Smůla! Ty klíče vrátím Lucy

 

Shinigami: Vystačím si s Temnotou, démony, zvuky *zkroušeně* a poprosím Biscu aby mě naučila nějaké pistolnické techniky *přemýšlí*

 

Kukik: nééé ten klííč chci jááá! *vrhne se na Lokeho a sápe se po klíči*

 

Loke: sundejte jí někdo ze mě!

 

Shinigami: *přidá se, ale na Graye*

 

Gray: Co to má kurva bejt!?

 

Gray a Loke: Pomoc!!! Sundejte jí ze mě!!!! *křičí oba dva a snaží se uprchnout*

 

Kukik: Nikam nejdete *devil look* Chci ten klíč!

 

Loke: *strčil si klíč do krku*

 

Shinigami: Budeš mít anorexii, když budeš pojídat kov.

 

Gray: Myslím že anorexii by měl kdyby nejedl vůbec

 

Shinigami: Vážně?

Kukik: *skočí mu na obličej a roztahuje mu pusu nohou* však ty mi ho dášš! *devil look*

 

Loke: Heeeelppppppppp!!!!

 

Gray: Nechceš mu pomoct?

 

Shinigami: Tak jo! *přejde k brejlatýmu a dá mu pěstí do břicha, přičemž mu z pusy vylítne klíč*

 

Kukik: Arigatou nee-san! *chytne klíč a začne objímat sestřičku*

 

Gray: *facepalm* tak jsem to nemyslel!

 

Shinigami: Já vím =P

 

Loke: Grayi, zase jsi polonahý

 

Gray: NANI!?

 

Shinigami: *slintá a hrozí že omdlí na chudokrevnost*

 

Kukik: obleč se nebo mi vykrvácí dvojče *hází po Grayovi tričko*

 

Shinigami: *furt kouká*

 

Kukik: Shini!! Prober se ze sněníí! *máváá rukou před obličejem Shini*

 

Loke: tak my už asi půjdeme *snaží se vypařit*

Shinigami: *procitla* Žádný takový! *skočila na polonahýho Graye a objímala ho*

 

Gray: Pomooocc!!

 

Juvia: Gray-sama *naštvaná, studiem se vznesla sprška vody*

 

Shinigami: *studiem se prohnal obrovský piskot, díky němuž popraskala všechna okna*

 

Kukik : *lekla se a skočila na Lokeho*

 

Lucy: Loke! Ty mě podvádíš!

Loke: NE! Help!!

 

Shinigami: Hele Lucy co mám! *shodila na zem klíč Aquarios*


Lucy: já už musím jít *zdrhá*

 

Kukik: joo, měj se, bye *s úsměvem jí mává*

 

Loke: Lucy! Počkej, nenechávej mě tady!

 

Shinigami: Aquarios! Lucy ti utíká! Loke, Lucy se už nevrátí...

 

Loke: Lucy!? *plačtivě*

 

Kukik: já ti jí nahradím *miloučký úsměv* Juvie, slyšela jsem, že Lucy ti valí do Graye, možná by si s tím něco měla udělat *falešný úsměv*

 

Juvia: Lucy!! Jen počkej!! *utíká za Lucy*

 

Kukik: tak a další z krku *oddechnutí*

 

Shinigami: *Využila příležitosti a nalepila se na Graye*

 

Loke & Gray: *dali se na útěk s křikem*

 

Loke: Zavolejte ochranku už konečně!

 

Ochranka: Měli jsme obědovou přestávku *chytnou dvě zmítající se dívky a vedou je neznámo kam*

 

Loke & Gray: *oddechnutí*

 

Kukik & Shinigami: Pusťte náss!! Grayi!/ Loke!! *mlátí ochranku*

 

Heh, ve věznici je fajn! Jen nemít tu cedulku "Obviněny z napadení."

Diskusní téma: Shinigami & Kukik interview s Grayem & Lokim xD

Požadvaka

Veve | 02.01.2014

Ahoj nemohla bys udelat Interview s Gajeelem a Elfmanem??? Prosím...

Přidat nový příspěvek