Pár vtípků vám sem píše Shinigami

20.01.2013 17:17

Vejde muž do vlaku a zastaví ho průvodčí.
"Pane, do vlaku se slonem nesmíte!" muž tedy odejde, vrátí se domů a namaže si krajích chleba, který přimáčkne slonovi na ucho. Pak namaže druhý a připlácne ho slonovi na druhé ucho. Pak jde zase do vlaku a zase ho zastaví průvodčí.
"Pane, říkal jsem vám že do vlaku se slonem nesmíte!" muž se na něj podívá a říká:
"Co je ti ku*va do toho, co si dávám mezi chleba?!"

 

Sejdou se čtyři kamarádky a říkají si svá tajemství.

"Jsem lesba!" povídá první.

"Jsem muž!" povídá druhá.

"Jsem šlapka!" povídá třetí. Čtvrtá se jen usměje a povídá:
"A já neudržím žádné tajemství!"

 

Víte proč má Hatsune Miku modré vlasy?
Prorože jí moc šmoulové zmrzliny.

Diskusní téma: Pár vtípků vám sem píše Shinigami

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek