Pár Vánočních básniček xD *Shini-chan*

24.12.2012 12:43

 

Na Vánoce v krku kosti, na Silvestra zvratků dosti,
na Nový rok bolehlav, takový Ti přeji stav.
Vidim to však černě, budu na tom stejně. xD
 
 
Půjčil jsem si milion,
měl jsem dárků kamion,
neplatil jsem splátky,
vzali si to zpátky,
nezbyl ani dáreček,
vzali mi i domeček,
neplatil jsem daně,
vzali mi i saně,
nevím si už rady,
sob mi chcípnul hlady
v lese mám ted' pelíšek
seru na vás Ježíšek!!!
 
 
Z nebe letěl Ježíšek,
rychle se hnal z vršku,
nevybral však zatáčku
a rozbil si držku.
V nemocnici smutně koukal,
neměl ani halíř,
doktor rány nepofoukal,
hodil po něm talíř.
Teď už dárky neroznáší,
teď má velký dluhy.
Místo zvonku Vánočního,
nosí mundúr s pruhy.

Diskusní téma: Pár Vánočních básniček xD *Shini-chan*

:-D

Etsuko Nakamura | 16.02.2013

Kde na to chodíš :-D su dobré XD

Přidat nový příspěvek