Mega Extra šílený sen xD

07.03.2013 17:47

Zdravím!
Ne, já opravdu neumřela, máte smůlu =P
Ale proč vám sem píšu? V noci se mi zdál hooodně šílenej sen, z kterýho mě Kukik ráno vyrušila SMSkou xD Vykládá se to hodně blbě, ale já jen při vzpomínce na něj se tlemím jak blbá xD Tak snad se pobavíte a ano, jsem hooodně blbá xD Jsem šílená, ale ten sen...Nechápu ho xD

Táákže....
Moc si z toho snu nepamatuji. Vím jen, že to bylo v anime světě. Takže to bude na pár částí:

Část první: Akatsuki
Já a Kukik jsme se neznámo jak, dostaly do sídla Akatsuki, kde to probíhalo tak, že Kakuza miloval Deaidaru, Deidara Sasoriho *ještě v tom převleku* a pak tam byl Hidan, který miloval Kakuza. Jednou Kakuza poslal Deidarovi přes Hidana vzkaz. Deidara poslal E-Mail Kakuzovi s odpovědí. A to je úmrtí smíchy. Kdoví jak, jsme se ocitli v mém pokoji, se zaplým noťáskem, kde byl otevřenej mail. Pain si k notebooku sedl a chvíli se s tím učil, než dal konečně "Uložit soubor", který následně spustil. Bylo to video, na kterém byl Hidan, který si tam začal svlékat plášť a u toho svůdně říkat japonsky čísla, pod tím byly titulky s Římskými číslicemi *kdoví, proč mi to připomíná moji složku s colorizováním, vždycky si je pojmenuju římskými číslicemi* Když Hidan skončil, Kakuzu posmutněl. Asi to byl nějaký tajný kód, jak mu vzkázat, že nemá zájem. V tu chvíli vylezl Hidan z obrazovky notebooku, uchopil brečícího Kakuza za bradu, přitáhl k sobě a políbil. The End xD

Část druhá: Fairy Tail
Pár vteřin na to, jsme se ocitly ve Fairy Tailu. Nebo spíš já, asi jsem Kukik nechala někde po cestě, nwm. O kousek dál stál Gray, který zrovna líbal Natsua. Rozhlédla jsem se kolem, jak na to reagují ostatní, ale oni to úplně ignorovali, tak jsem se opět podívala na ty dva, s hvězdičkami v očích. No, ale marně. Najednou Gray a Natsu křičeli jeden na druhýho a mlátili se, jako by tam ty líbánky nebyly. Podívala jsem se kde je Erza, že je nezastaví a zahlídla. Lidi, to mi vyrazilo dech. Seděla s Canou u baru, totálně na mol, něčemu si stěžovala Miře a snažila se flirtovat *zkusila i osahávat* Canu. Najednou jsem se ocitla vedle Graye, který chtěl, abych s ním chodila *jupííííí*. Jenže sotva jsem na to kývla, už zase se muchloval s Natsuem. Takhle to chvíli bylo, než Gray přišel zase ke mně. Jenže pak z nějakýho světelnýho tunelu vyskočila Kukik, pomocí čtyř prstů udělala tvar srdíčka, ukázala na mě a Graye a přitom něco pokřikovala. Takhle to bylo chvíli, než jsme se vrátily k Akatsuki, kde se chystala svatba a zrovna v tý chvíli mi zapípala SMSka xD



Tak co myslíte? Mám extrémě šílený sny, coo? xD

Diskusní téma: Mega Extra šílený sen xD

Hi :33

Satsuki :* | 28.03.2013

Hodne zajímaví xD taky sem mela takoví sen .... Jinak pošli mi pls fotku anime girl nebo mi napiš tvuj výzor a fotku ti najdu ;) klidne napíš do reklam nebo na mail :)) Arigato

Přidat nový příspěvek