Mám se na co těšit

26.11.2012 19:58
Ahojky lidí xD Tak jsem se s Kukik vsadila. Každá z nás dvou, dostala 10 slov, ze kterých musí složit krátký příběh. Tady jsou slova:
 
 
1. Cosplay
2. vesnice
3. strom
4. gympl
5. manga
6. počasí
7. Jashin-sama
8. One Direction
9. baseball
10. japonština
Myslíte že se z toho dá složit nějaký smysluplný příběh? Já taky myslím že ne xD Ale můžeme to zkusit. Slova ze seznamu budou podtržena. A teď začne pravá práce *devil look* xD
 
Sedím v lavici a znuděně koukám na hodiny. Ještě pět minut! Naše učitelka japonštiny se na mně otočí a ukáže na mně prstem.
"Suri Murasaki" zavolá na mně a já znuděně zvednu hlavu s výrazem á la ,To jsi mluvila na mně?'
"Nedívej se na mně tímhle pohledem a pojď k tabuli!" pokárá mě a já se podívám na hodiny. Tři minuty! Si dělá srandu ne? Když se doplazím k tabuli, učitelka vytáhne sešit kde mám slovíčka a začne mně zkoušet.
"Číslovky?"
"Suushi." odpovím automaticky. Primitivní.
"Rodina?"
"Kazoku"
"Matka?"
"Haha"
"Bůh?" zarazím se. To je zakázané slovo! Udělám to jednoduše.
"Jashin-sama!" vykřiknu a celá třída se rozesměje. V tu chvíli zazvoní. Ze třídy vyběhnu jako první a jdu na oběd.
  Na obědě se přidám ke své partě. Shiraiya, Ita, Rikku, Nana a Já. To jsme tři kluci (Shiraiya, Ita, Rikku) a dvě holky (Já a Nana). Nana jako jediná z nás chodí na viceletý gympl. My ostatní na druhý stupeň. Ale zase je výhoda že všichni žijeme ve stejné vesnici.
"Dívali jste se včera na baseball?" zakroutíme všichni sólo hlavou. Rikku je jediný, koho z naší party bere baseball. My ostatní raději fotbal nebo hokej.
"Bylo to vážně super!" řekne a začne nám básnit o nějakých baseballových hvězdách.
"Zatímco ty jsi čuměl na volovinu zvanou baseball," přeruším ho. "tak já četla nový dílek mangy. Bylo to nanejvýš zajímavé." vlastně mangu moc nemusím. Já raději anime. Ale řeknu nebo udělám cokoliv, jenom aby namluvil o baseballu.
"Půjdeš dneska zítra s náma na cosplay sraz?" zeptá se mně najednou Nana.
"Myslíš ten v Brně?" ujistím se a ona přikývne.
"Prý tam budou hrát One Direction!" řekne zasněně a já obrátím oči v sloup. 1D moc nemusím. Ale lepší než Justin Bieber.
"Snad nám bude počasí přát." řekne tajemným hlasem Ita a já se zamračím. Byl to fajn kluk, ale podle mě hrozný pesimista. Vsadím se že půjde za Orochimara. Jak jinak. Nebo Kimimara. Popřípadě Sasukeho. Já osobně půjdu za Mitarashi Anko.
"Vidíte toho kluka? Je tak pěknej!" ozve se Nana a já se podívám na místo, kam se kouká ona. Stojí tam můj brácha. V tu chvíli bych si nejraději omlátila hlavu o strom. Mám se na co těšit.
 
 

Diskusní téma: Mám se na co těšit

:D

MomentGirl | 20.02.2014

Skvělý! :DD

Přidat nový příspěvek