Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku, Kapitola VII.

28.10.2012 01:18

 

Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku

Kapitola VII.

 

Kukik

„Když je to takhle budeme s tebou muset bojovat, doufám, že je ti jasné, že tenhle souboj nevyhraješ“ řeknu nakonec Shouovi.

„Jen do toho vlčí dvojčátka, mě neporazíte“ řekne s úšklebkem.

„To se ještě uvidí“ snažím se o úsměv.

„Shinigami, nějakej plán boje?“ obrátím se na dvojčátko s dotazem.

„Pokusím se něco vymyslet, zatím útoč, jak chceš“ odpoví mi.

„Okeyy“ řeknu a použiji na Shoua techniku Futton: mugen sajin daitoppa, jenže Shou se technice bez problému vyhnul. Shinigami zkusila štěstí s technikou Utsusemi no jutsu (Rozkladem zvuku ninja mluví z různých směrů, a tak kryje svoji polohu a počet lidí.), ani tahle technika nepřinesla úspěch, Shou ji rychle prokouknul. Použily jsme na něj další z našich technik, jenže Shou jen znuděně uhýbal…

„Takhle ho nikdy nedostaneme“ povzdechnu si.

„Jo, máš pravdu, musíme vymyslet nějaký plán“ zamyslí se Shinigami.

„Nerad bych rušil to vaše domlouvání, ale to uhýbání už mě nebaví, teď jsem s útokem na řadě já“ řekne Shou znuděně, v té chvíli se na nás odněkud vyvalily plameny.

„Au, au, au, to pálíí“ začnu si stěžovat.

„Je rychlej, ani jsem si nevšimla, že dělá nějaké pečetě“ obdivuje ho Shinigami.

 

Shinigami

„Co to bylo za techniku?“ zeptá se mě Kukik.

„Nevím, ale připomíná mi to techniku Katon: Gōka Mekkyaku“ odpovím.

„Vždyť t je technika třídy S a on jí stihnul za tak krátkou dobu?“ diví se Kukik.

„Zlepšil se a to o dost“ musím přiznat.

„Teprve použil jednu techniku a už máme popáleniny, myslíš, že ho porazíme?“ zeptá se Kukik.

„Jasně že porazíme“ snažím se jí povzbudit, přesto o tom dost pochybuju… Shou nepřestával útočit, použil techniku Yanagi no mai, prodloužil si předloktní kost přes dlaň ruky a vrhl se na nás. Rychle jsme stihly vytáhnout naše zanpakuto a odrazit pár útoků, jenže Shou je na nás moc rychlý, a tak jsme nevyvázli bez ranění… Kukik měla probodnuté rameno a já pořezanou nohu… Jenže ani tohle Shouovi nestačilo a použil druhou formu tance – Tsubaki no mai (Použije svou kost (upravenou na meč) a velkou rychlostí s ní zautočí na nepřítele.)

„Prodluž se Sanako“ stihne vykřiknout Kukik a její zanpakuto se změní v něco jako kopí (t jak používá Madarame, 3. Důstojník 11. Divize-Bleach).

„Rozstřílej vše co je živé Tanako“ křiknu a moje zanpakuto se změní do formy shikaie na dvě pistole, do každé ruky jedna. Tentokrát jsme odrazily jeho útok, jenže útočí znovu… Chvíli jsme se tam mlátili, ale nenabíralo to konce, podařilo se nám Shoua jen škrábnout přes tvář a ruku, zatímco my jsme měly popáleniny jako krá... velké popáleniny, já pořezanou nohu a Kukik probodnuté rameno. Shou stále útočil, tentokrát zkoušel štěstí z technikou Karamatsu no mai, z jeho těla vyrašilo mnoho kostí a začal se otáčet kolem své osy… snažil se nás pořezat, před touto technikou jsme včas stihly uhnout…

 

Kukik

Jeho technice jsme se včas vyhly a stačily jsme uskočit do menší vzdálenosti, odkud jsem na Shoua zaútočila s technikou Fuuton: Rasen Shuriken a Shinigami s magií Temná magie: Temný oheň! (Kukik : Shinigami nepřipomíná ti t něco? xD). Shurikenu se stihnul vyhnout, ale temnému ohni už ne, a tak se nám podařilo Shoua trochu popálit. Jenže to Shoua trochu naštvalo a zkoušel techniku Tessenka no mai (čtvrtý tanec, uživatel si z těla vytáhne páteř, potom obmotá nepřítele a následně ho probodne)… Shinigami naštěstí uhnula, ale kolem mě Shou obmotal jeho páteř, když už mě chtěl probodnout, použila Shinigami Magii Zvuku: Řev démona, čímž mě tk trochu vysvobodila, neboť mi Shou probodnul jen nárt nohy.

„Díky, Shinigami“ křiknu na dvojčáátko.

„Nz, příště buď opatrnější“ křikne na mě Shinigami a obě uskočíme do menší vzdálenosti.

„Musíme zaútočit společně, jenom tak ho porazíme“ navrhne Shinigami.

„Hmm…jo“ souhlasím a použiji Větrnou magii: Tornádo zkázy, Shinigami použije Zvučnou magii: ďáblův křik. Shoua se nám podařilo zranit jen trochu, ale pořád lepší něco, nežli nic. Shou použil techniku Sawarabi no mai, což je pátý tanec (Ze země vyraší spousta kostí, asi pět metrů do výšky, V těchto kostech se může uživatel pohybovat a proto může překvapivě napadnout nepřítele.)

„Shinigami, co je zase tohle?“ řeknu překvapeně a snažím se udržet na jedné z kostí, abych nespadla dolů.

„To je pátej a poslední tanec, když použijeme Ban-kai, tak bychom se těch kostí mohly zbavit“ navrhne Shinigami, která má také práci s tím se udržet na jedné z kostí.

 

Shinigami

Obě se snažíme najít své zanpakuto, neboť nám před chvílí vypadli z rukou.

„Jéé támhle je“ řekne Kukik radostně a už se žene pro svojí zanpakuto, když v tom se k ní dostane Shou a probodne jí břicho…

„KUKI-CHAN!?“ vezmu svojí zanpakuto ze země a běžím hned za ní.

„Kuki-chan, jsi v pohodě?“ zeptám se hned, co k ní dorazím.

„Jasně, že jsem“ snaží se odpovědět, místo toho prská krev a pokouší se zvednout.

„Nehýbej se!“ okřiknu jí hned.

„Ban-kai“ zařvu hned a moje zanpakuto Tanaka se změní na ohnivého draka.

„Postarej se na chvíli o Shoua“ zavelím své zanpakuto a snažím se vyléčit Kukik, tentokrát poprvé nelituji toho, že nás ta stařešina Tsunade učila lékařské umění, při vzpomínce na Erzinu sestru mi vyskočila husí kůže (vysvětlení : Erza a Tsunade jsou sestry a obě patří k cechu Fairy tail).

„Vydrž ještě chvíli“ řeknu mému dvojčátku a léčím jí rány.

„Shinigami, za tebou!“ křikne Kukik, rychle se otočím, vezmu zanpakuto Kukik a odrazím útok od Shoua.

„Fuj, to bylo těsný, co ta Tanaka dělá?“ začnu nadávat.

„Tanako, říkala jsem ti, ať se o něj postaráš a spal tady ty kosti v zemi“ zavelím své zanpakuto, ta začne střílet ohnivé koule všude po okolí, naštěstí i na Shoua, který se jim v pohodě vyhýbal, ale to jsem teď neřešila, potřebovala jsem jen, aby na mě teď chvíli neútočil, tedy dokud nevyléčím Kukik.

„Tak lepší to nebude“ řeknu nakonec, když doléčím Kukik zranění, raději je obvážu ještě obvazem, v lékařství nejsem moc dobrá, a tak nebyla Kukik vyléčená úplně.

„Chvíli tady lež o Shoua se postarám sama“ řeknu a vyrážím do boje.

„Tak to ani za nic, přeci tě nenechám bojovat samotnou“ sykne a pomalu vstává.

„Měla by si ležet, nebo ti to zranění začne zase krvácet“ napomenu Kukik, která už stála nohama na zemi.

„Ať si začne, mě žádný krvácení nezastaví“ odpoví a sebere svojí zanpakuto ze země.

„Přeci nebudu pozadu, Ban-kai“ křikne a její zanpakuto Sanaka se změní na Vodního draka.

„Tak a jde se bojovat“ prohlásí nadšeně.

 

 

Pokráčko příště xD

Příště už budeme bojovat jako vlci :) xD Tak kdo vyhraje se dozvíte snad už v příštím dílečku xD :D :P

další dílek: https://anime-povidky-cz.webnode.cz/news/lehka-mise-zakoncena-dvema-dny-odpocinku-kapitola-viii-1/

Diskusní téma: Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku, Kapitola VII.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek