Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku Kapitola II.

30.09.2012 21:35

 

Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku

Kapitola II.

 

Shinigami

„Támhle jsou nějací zajíci“ řeknu a ukážu směrem, kde právě zajíci přežvykovali trávu.

„Jo, hned je ulovím“ řekl Gray.

„Ice make…“ začal.

„Počkej“ přeruším ho.

„Nechceme ty zajíce mražený“ řeknu provokativně.

„A jak je chceš asi chytit?“ zeptá se mě.

„Bez  magie, prostě se připlížíme ze zadu a pak na ně skočíme“ pronesu svůj zcela bezchybný plán.

„Fajn, jak chceš“ řekl Gray a vydali jsme se k zajícům. Když jsme od nich byli jenom kousek, začali nám utíkat a my samozřejmě běželi za nimi. Takhle jsme tam lítali asi 10 minut.

„Mě už to nebaví, my je snad nechytneme“ povzdechnu si.

„A co se vrátit k bývalému plánu-zmrazit je?“ navrhne Gray.

„Ne, támhle toho zajíce musíme chytit“ ukážu na zajíce jen pár metrů od nás.

„Fajn, poslední pokus, jinak je zmrazím“ souhlasí Gray. Oba se rozeběhneme a skočíme na zajíce, jenže zajíc utekl a já skončila na Grayovi.

„Vzdávám to, zmraz je“ řeknu nakonec.

„To bych rád, ale to by jsi ze mě nejdřív musela slézt“ řekne Gray.

„Gomenasai“ řeknu a slezu z něho. Několika pohyby zmrazil pár zajíců.

„Tak a teď se můžeme vrátit“ řekne vítězně.

 

Kukik

„Už se dlouho nevracejí, jdu se po nich podívat“ řekne Natsu.

„Počkej tady, však oni se vrátí“ odpovím mu, ještě by mě pak Shinigami zabila, za to že jsem ho za nimi pustila.

„Když já už mám hlad“ povzdechne si.

„Aye, já taky, mohli by přinést nějakou rybu“ přidává se k němu Happy.

 

Shinigami

„Už jsme zpátky a neseme nějaké zajíce“ řeknu vítězně, když s Grayem dojdeme k ostatním.

„No konečně, kde jste takovou dobu byli? A proč jste tak udejchaní?“ zeptá se mě Kukik a nasadí provokativní pohled.

„Chytali jsme zajíce“ odpovím jí.

„Tak dlouho?“ zeptá se mě podezíravě.

„Hm…, no jo“ odpovím jí, rozhodně jí nebudu říkat, že jsme se je pokoušeli ulovit bez magie, protože jak jí znám, složila by se se smíchem na zem.

 

Kukik

„Proč jsou ti zajíci zmražení? Nemohli jste je chytit nějak jinak? Teď se s nima ještě musíme rozmrazovat“ povzdechnu si.

„Věř mi, jinak to nešlo“ uchechtne se Shinigami.

„To jste nemohli donést nějakou rybu?“ stěžuje si Happy.

„Achjo, všichni si stěžujou, tak proč jste si nešli najít něco sami?“ ptá se Gray naštvaně.

„V pohodě tohle bude stačit“ řeknu nakonec a všechno maso dáme opéct na oheň. Když jsme se najedli, bylo asi tak osm hodin večer.

„Co si něco zahrát?“ zeptám se.

„Jasně, co třeba flašku na pusy?“ navrhne Shinigami.

„Hai, hai, bude zábava“ souhlasím s ní.

„Klidně, mě to nevadí“ řekne Gray.

„Jo mě taky ne“ přidá se Natsu.

„Tak a můžem začít“ řeknu šťastně a začínám točit, padne to na Graye. Podívám se na Shinigami, její pohled jasně říká *jestli mu dáš pusu, zabiju tě*, dobře jediný pohled na ní stačil a už ze sebe sundávám triko.

„Máš štěstí“ zašeptá Shinigami sedící vedle mě.

„Achjo, mi bude zima“ stěžuju si. Další točil Gray a padlo to na Shinigami.

 

Shinigami

„Juchůů, padlo to na mě“ raduju se, takže si teď vychutnávám ten nádherný polibek od Graye.

„Hej Shinigami, toč už“ třese se mnou Kukik.

„Jo, promiň, trochu jsem se zasnila“ odpovím a začínám točit, padne to na Natsua.

„Opovaž se“ šeptne Kukik.

„No dobře“ odpovím a sundám si triko.

 

Kukik

„Takže teď točí Natsu." Padlo to na mě. Takhle jsme hraáli, až jsme všichni skončili jen ve spodním prádle, točil Gray, k jeho smůle to padlo zrovna na Natsua.

„Tak dobře, sundávám i trenky“ řekne Gray.

„Ale Grayi, to by znamenalo, že jsi prohrál a ty přeci nerad prohráváš ne?“ začne provokovat Shinigami.

„Jo pravda, jen si dejte pusinku“ přidávám se hned k Shinigami a dusím v sobě smích.

„Kdybyste byly vy ve stejný situaci, taky byste si tu pusu nedaly“ řekne Gray a podívá se na mě a Shinigami.

„Jasně, že daly“ snažím se říct přesvědčivě, že lžu, nikdo vědět nemusí.

„Hm… to bych chtěl vidět“ řekne Gray podezíravě.

„Jenže jaká smůla, že to neuvidíš, na nás to nepadlo“ snažím se nějak vykroutit.

„Já mu pusu taky nedám“ křikl Natsu.

„Ale Natsu, to by znamenalo, že prohraješ taky, ty tak nerad prohráváš“ řeknu a přitom už se neudržím a chytnu záchvat smíchu, Shinigami je na tom podobně.

„Ne, zapomeňte na to, klidně prohraju“ řekne Gray.

„Ale Grayi, nekaž zábavu“ dobíráme si ho se Shinigami, přeci jen to chceme obě vidět, takže se je musíme snažit nějak vyhecovat.

 

Shinigami

Po pár minutách přemlouvání nakonec souhlasí. Dají si pusu a oba prskají kolem sebe. „Fuj, to je hnus“ překřikují se oba.

„Hele, tohle se jako pusa nepočítá“ řekne Kukik a já s ní musím souhlasit, přeci jsme je nepřemlouvali tak dlouho kvůli tomuhle.

„Jo, pěkně znovu“ přidávám se ke Kukik.

„NANI?!“ vykřiknou oba naráz.

„No slyšeli jste dobře, tak do toho“ řekne Kukik a obě se zase rozesmějeme. Nakonec si dají normální pusu, ale o to víc kolem sebe prskají.

„Mno vidíte, že to jde“ říkám přes záchvat smíchu.

 

 

 

Tákže, kdo prohraje a jaký bude trest, se dozvíte v příštím dílečku (nečekejte nic hrozného, zase takový hrozný tresty nedávám jo? xD)

 

další dílek : https://anime-povidky-cz.webnode.cz/news/lehka-mise-zakoncena-dvema-dny-odpocinku-kapitola-iii-1/

Diskusní téma: Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku Kapitola II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek