Ketherine Delsiano

17.02.2014 17:40

1. JMÉNO: Ketherine Delsiano (kamaradi ji říkaji Ket)

2. VĚK: 16 let

3. POHLAVÍ: Dívka

4. POVAHA: Ketherine, je vtipná, milá, přátelská a hlavně důvěřivá a milá, někdy taky trpí záchvaty agrese

5. MINULOST: Když jsem byla malá, tak mi umřela moje maminka a otec zmizel, ještě než jsem se narodila, takže jsem se dostala do péče dědy. Každý večer mi zpíval nádhernou písničku, kterou mám strašně ráda, jak jsem měla 15 let, děda umřel na rakovinu srdce, na jeho pohřbu jsem mu zazpívala písničku, kterou mi zpívával. Všichni mi zatleskali a s brekotem za mnou všichni přišli a obejmuli. Protože jsem ještě nebyla plnoletá, tak jsem opět musela jít k někomu na svěření. A protože už nebyl kdo jinej, kdo by se o mě postaral, tak jsem musela jít do dětského domova. O dva měsíce později si mě vzali do péče moc milí staří lidé. Byla jsem ráda, že nemusím už být v tom dětském domově. Všichni si mysleli, že jsem šílené dítě, co se nemělo nikdy narodit. Velice mě to mrzelo a mojí novou rodinu to mrzelo taky, a proto si mě vzali do péče. Protože mojí nový (pra)rodiče byly přímením

Delsianovy, tak jsem souhlasila, že si vezmu jejich přímení a od teď budu už Ketherine Delsianová.

6.PŘITOMNOST: Takže momentálně žiju se svými nevlastními (pra)rodiči, dokonce jsem je naučila i tu písničku a dokázali jí upravit tak že jí dokázali zpívat oba dva, a moc se mi líbila, ale stejnak jsem měla vždy radši od mého dědečka.

7. VTAHY: Light - je můj nevlastní (pra)otec a mám ho velice ráda. Mira - je moje nevlastní (pra)mamka a s ní si užívám nejvíce srandy, je jako matka, kterou jsem nikdy neměla.

8.POSTAVA MÁ RÁDA: Má ráda, zábavu, svojí nevlastní rodinu, jídlo (a nikdy nepřibírá), a žije hlavně zpěvem a sportem.

9. POSTAVA RÁDA NEMÁ: nesnáší řůžovou, pavouky, hady, když musí stát u tabule, školu a učení

11. NEPOVINNÉ: Ket, bylo divné že přesně jak jí bylo 16 let dostala dárek od cizího pána, který měl okolo 35let... Jak dárek otevřela uviděla podivné klíče na kterých byli napsané znamení podle měsíců,

v dopise bylo napsáno: ,,Milá slečno Ketherine DELSIANOVÁ, byla jste přijata na školu magie,

tyto klíče jste dostala, protože se hodí k vašemu styku magie, nebo-li lépe řečeno používáte sférickou

magii (hvězdné duchy)"  jenže stále netušila, jak se tyhle klíče používají, potom když hledala v dopise

odpověď tak na druhé straně bylo: ,, PS: Nebeské duchy přivoláš větou: ,, Tímto klíčem otvírám bránu

(a řekneš znamení ducha, kterého chceš přivolat)"  s každým duchem musíš uzavřít smlouvu přejeme vám pěkný den''

12. SCHOPNOSTI: Používám magii nebeských duchů, mám u sebe 10 zlatých klíčů a 4 stříbrné klíče.

 

( ZLATÉ KLÍČE

 Brána Berana : Aries

 Brána Lva : Leo / Loke

 Brána Panny : Virgo

 Brána Blíženců : Gemini

 Brána Vah : Libra

 Brána Ryb : Pisces

 Brána Býka : Taurus

 Brána Vodnáře : Aqrius

 Brána Kozoroha : Capricorn

 Brána Škorpiona : Schorpio )

(  STŘÍBRNÉ KLÍČE

  Brána : Lyra

  Brána : Holorogium

  Brána : Crux

  Brána : Pyxis )

 

10. 

Diskusní téma: Ketherine Delsiano

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek