Když cvoci vymýšlejí povídku :D

03.11.2012 18:31

 

Když cvoci vymýšlejí povídku :D

 

"Mamíííí! Opravdu musím do té školy?" ozve se hlas z dívčího pokoje

"Ale no tak, Sakuro, měj rozum, za chvíly ti bude 19, musíš mít přece nějaké vzdělání!" křikne matka růžovlasé dívky.

"Nechápu proč jsme se ale museli stěhovat na druhou stranu Japonska!" odpoví ji růžovláska.

"Protože jsem potřebovala nějaké dobré zaměstnání....mám pokračovat?" odpoví se zvyženým obočím.

"ne, díky, už mizím ahoj" lípne mámě pusu, a venku naskočí do svého nového Mercedesu. Sakura přijela do školy pozdě. „Super první den a já příjdu pozdě“ pomyslela si. „druhé patro, šesté dveře na levo, tak tady by to mělo být“ řekla si a pomalu otevřela dveře od třídy. „Ty jsi ta nová žákyně?“ zeptala se paní učitelka mile. „Hmm…, no joo“ řekla Sakura tiše. „Tak nám o sobě něco řekni“ řekla paní učitelka. „Jmenuji se Haruno Sakura a baví mě mnoo ehmm… asi jako každou jinou holku nakupování a podobné věci“ řekla Sakura. "Nic víc nám neřekneš?" zeptala se překvapeně učitelka. "Ne. Navíc, koho by to zajímalo?" rozhlédla se po třídě, kde všichni zvedli ruce. "Nikoho, okay, kde mám sedět?"  "Sedni si támhle za Karin" ukáže k červenovlásce s brýlemi. Sakura neotálela a ještě než si sedla tak její nová spolusedící spustila: "Sasuke je můj! Takže na něj ty hloupá náno nesahej!" "Jasně, jasně! klidně ti zaplatím jenom zmlkni, jinak ohluchnu ty ježibabo. A navíc kdo to vůbec je?" Karin ukázala k černovlasému klukovi, který si znuděně něco čmáral do sešitu. "Eeeh, tak toho ti klidně přenechám i s úrokama" řekne a dá si do uší mp3. „Crrr…“ ozval se školní zvonek. „Konečně přestávka, ta hodina byla nudná“ pomyslela si Sakura. Sakura si připravila učebnice na další hodinu, když k ní přišla neznámá holka s zrzavými vlasy „Ahoj, já jsem Inoue Orihime, ty jsi Sakura, že jo?“ řekla dívka s úsměvem v obličeji. „emm..joo, ráda tě poznávám“ řekla Sakura. „Jestli chceš, můžu ti potom ukázat školu“ řekla Orihime. „Jo to by bylo super“ odpověděla Sakura nadšeně. "Dobře, tak pojď!" křikne Inoue a táhne Sakuru ze třídy. 1 minutu před zvoněním se snaží doběhnout včas do třídy, ale byly někým zastaveny. "Ty jsi ta nová že?" kývne černovlasý kluk na Sakuru. Ta jenom kývne. "Tak to bych ti měl něco říct. Být tebou, takhle nemluvím před Karin, teď si mi stěžuje jak jsi hrozná, ještě jednou něco takového uděláš a..." ale větu už nedořekne protože Sakura a Orihime vběhnou do třídy, Sakura Sasukemu zabouchne dveře před nosem, vezme olej, který mají do vědy, vylije ho před dveře, a pak Sasukemu otevře a postaví se za louži oleje. Když Sasuke vběhne do třídy, ona stojí naproti němu. Sasuke se chce rozběhnout, ale uklouzne, spadne na pr...na svoje pozadí :D Sakura se začne nahlas smát. „Co jsi to udělala mýmu Sasukemu?“ zakřičela Karin. „Nic vůbec nic“ řekla Sakura smějícím se hlasem a šla se posadit na své místo. „Sasuke jsi v pořádku“ zeptala se ustrašeným hlasem Karin. „Jo jsem a pořád se o mě nestarej, jako o malé mimino“ zakřičel na ní Sasuke. „Jo, jo dobře, jen jsem ti chtěla pomoct“ řekla Karin. Sasuke se zvedl a šel si sednout na své místo. „Co je to za krávu? Ta nová je úplně vadná“ pomyslel si Sasuke. Když v tom příjde do třídy učitelka a uklouzne. „ Co to tady je? Kdo to tady rozlil“ zakřičí učitelka. „To udělala Sakura“ řekla Karin. „Je to pravda, Sakuro?“ zeptala se učitelka. „Ano, je“ řekla Sakura váhavě. „Když je to takhle, tak budeš dnes po škole“ řekla učitelka. Sasuke se začal smát. „Čemu se směješ, ty idiote?“ zařvala Sakura. „Tobě, ty namyšlená krávo!“ odpověděl Sasuke. „Když se chcete hádat, tak budete po škole oba“ řekla učitelka. "NANI?! S ní/m já ve třídě nebudu!" vykřiknou oba dva a ukážou na sebe prstem. "Je mi líto, ale nemám na výběr" řekne v klidu učitelka. "Ale paní učitelko, já dneska po škole být nemůžu! Dneska je v televizi fotbal! Jsme ve finále a hrajeme proti Suně! To si nesmím nechat ujít!" začne křičet Sakura "Krom toho je v televizi basket a hokej!" vykřikne Sasuke.„Žádné odmlouvání“ řekla učitelka. „Achjoo“ řeknou Sakura a Sasuke. „Sejdeme se tady ve třídě po vyučování“ řekla učitelka. Když vyučování skončilo, Sakura a Sasuke zůstali ve třídě. „Je to tvoje chyba, neměla si tady rozlejvat ten olej“ řekl naštvaně Sasuke. „Říkala jsem ti snad, ať se začneš smát a nadávat mi?“ bránila se Sakura. „Je to vinna nás obou, tak si nestěžuj“ řekla Sakura naštvaně. Učitelka právě vešla do třídy. „Promiňte, jdu o trochu pozdě“ řekla milým hlasem. „Každý z vás opíše 50 vět, které vám teď dám…“ řekla učitelka. „Cože padesát??!!“ vykřikli Sakura a Sasuke najednou. „Ano padesát, a jestli budete odmlouvat, dostanete dalších dvacet“ řekla učitelka. „No joo“ řekli oba. Oba dva rychle načmárali padesát vět a vypadli ze třídy. Sakura vyletěla ze třídy a naskočila na svého pegase, začne si lítat jen tak po obloze, když v tom ji dožene orel, který má místo uzdy hada, "závod?" křikne Sasuke. "3,2,1, Teď" vykřikne sakura a žene se přes hory a doly. Oba dva pobídli svá jezdecká zvířata, která okamžitě zrychlila. „S tebou nikdy neprohraju“ řekla Sakura. „Já však taky neplánuju prohrát“ řekl Sasuke. Oba dva takhle lítali, až do večera a nevypadalo to, že by měl někdo prohrát. A tak Sakura řekla „Už musím jít, máma na mě čeká.“ „Jo, já už taky musím“ řekl Sasuke. „Ale někdy to zopakujeme, nespokojím se s remízou“ řekla Sakura. „Jo, jasně já taky nee“ řekl Sasuke a oba se vydali domů. A tak Sakura i Sasuke dojeli domů a mamka sakury si žádala pomoc. Sakura jí pomohla a to samé se opakovalo u Sasukeho, o půlnoci se měli sejít v parku a celý zavod si zopakovat! Sakura a Sasuke netrpělivě vyhlíželi půlnoc. „určitě ho porazím“ říkala si Sakura. „Nenechám jí vyhrát“ pomyslel si Sasuke. Když už byla skoro půlnoc, oba došli do parku. „Chodíš nějak včas? To se u holek předpokládat nedá“ řekl Sasuke provokativně. „Ty si tu taky nějak brzo, můžeme začít?“ zeptala se Sakura. „Jasně“ odpověděl Sasuke. Oba dva soutěžili opět dlouho, až do rána, když ale konečně někdo vyhrál. „Jupíí, říkala jsem, že vyhraju“ řekla Sakura nadšeně. „Bylo to těsný“ bránil se Sasuke.“Už je moc hodin, už nám dávno začla škola“ vykřikla Sakura najednou. A tak se Sasuke a Sakura rozeběhli ke škole…
Mezitím ve škole: „Kdopak dneska chybí?“ zeptala se učitelka. „Sasuke a Sakura“ řeklo pár hlasů ze třídy. „Že by to bylo těma 50 větama, co jsem jim dala?“ zasmála se učitelka. „Co jen ta děvka dělá s mým Sasukem? “ pomyslela si Karin. „Prásk“ najednou se rozletí dveře od třídy a v nich Sakura a Sasuke, celí udejchaní. (od toho běhu :D) „Jdete pozdě“ řekla učitelka. „Noo my jsme zaspali“ řekla Sakura. Celá třída se rozesmála. „Oba dva?“ zeptala se učitelka. „Náhody se někdy dějí“ řekl Sasuke. „Dobře, tak se posaďte“ řekla učitelka. Sakura a Sasuke se posadili na svá místa. „Říkala jsem ti, ať se od Sasukeho držíš dál a ty sním máš románek“ zašeptala naštvaně Karin. „Počkej, to není tak, jak to vypadá, já sním žádnej románek nemám“ zašeptala Sakura. Ale Karin se už neudržela a zařvala na celou třídu (v hodině) „Sasuke je můj, tak se od něho drž dál.“ Celá třída dostala opět výtlem. „Jo dobře já ti ho neberu“ řekla Sakura tiše. "Jenom aby" řekne Karin a dál si ji nevšímá. „Achjoo, proč musím sedět zrovna sníí?“ pomyslí si Sakura a dlouze zívne. „Asi jsme neměli závodit, tk dlouho, jsem docela unavená a ještě ty kecy učitelky…“ Sakura si lehne na lavici a usne, podobně na tom byl i Sasuke.  „Crr“… najednou zazvoní na konec poslední hodiny, jenže se Sakurou a Sasukem, to ani nehne a spí klidně dál. Třída už byla prázdná, kromě jedné osůbky –Karin. „Aspoň bych se mohla Sakuře nějak pomstít“ řekne si Karin a hned jí napadl úžasný nápad. Vytáhla svojí rudou rtěnku a namalovala Sakuře na oči brýle, nos popatlala celý, pusu taky nějak napleskala a samozřejmě nemohla zapomenout na velké červené tváře. „Teď vypadáš, tak jak si zasloužíš“ řekla si Karin. „Ještě jí na rukuu něco připíšu“vzala rtěnku a začala psát. Na ruku jí napsala přesně toto:SASUKE JE MŮJ, TAK SE OD NĚHO DRŽ DÁL!! Potom odešla. Po pár hodinách se Sakura a Sasuke probudili. „To už skončila škola? Kolik je vlastně hodin?“ zeptal se Sasuke. Sakura se zvedla z lavice, podívala se na hodinky „je 17:00, to jsme spali tak dlouho?“ zeptala se. Když se podívala na Sasukeho, Sasuke chytil nehoráznej výtlem. „C-c-co t-t-to m-m-máš n-na o-obličeji?“vykoktal ze sebe Sasuke smíchy. Sakura se podívala do zrcátka a zděsila se vlastního obličeje, poté se podívala na svojí ruku, kde bylo napsáno :SASUKE JE MŮJ, TAK SE OD NĚHO DRŽ DÁL!!. „Zatracená Karin“ zakřičela Sakura a vyběhla se slzami v očích ven ze třídy. „Počkej, Sakuro“ křikl na ní Sasuke a rozběhl se za ní. Sakura zamířila na holčičí záchody, kde si začla drhnout svůj obličej. Sasuke na ní počkal před dveřmi. „Zatracená Karin a zrovna, když se mi Sasuke začal líbit, tk t takhle pokazí“ pomyslela si Sakura. Když si umyla obličej a smyla nápis z ruky,  vyrazila ven ze záchodů, aniž by si všimla Sasukeho, který na ní čekal. „Počkej, Sakuro!“ řekl Sasuke. „Ty jsi ještě tady, myslela jsem, že už si odešel“ řekla Sakura. „Hmm.. jo jsem, Karin si nevšímej, ona je vždycky taková žárlivá“ řekl Sasuke. „Žárlivá?, a proč by žárlila?, vždyť spolu nic nemáme“ řekla Sakura. „Jsi tu nová a trávím s tebou tolik času, má dobrý důvod žárlit.“ Řekl Sasuke a setřel Sakuře slzy. „Sasuke, co vlastně mezi tebou a Karin bylo?, jestli nechceš, nemusíš mi to říkat“ zeptala se Sakura. „Nic, ona mě vždycky milovala, ale já jí ne“ odpověděl Sasuke. „ Ale, když ví že, ty jí nemiluješ, tak proč se o tebe pořád, tak zajímá?“ zeptala se Sakura. „Ona už je prostě taková“ odpověděl Sasuke. „hmm…ahaa“ řekla Sakura tiše. „Na tváři máš ještě rtěnku“ řekl Sasuke, aby změnil téma. „Kde? Kde?“ zeptala se Sakura. „Nikde, jen jsem si dělal srandu“ řekl Sasuke a usmál se. „Sasuke, proč si vlastně neodešel, hned domů? Proč jsi tu na mě počkal?“ zeptala se náhle Sakura. „Nechtěl jsem tě tu nechat samotnou a víš už od začátku se mi líbíš, a tak jsem čekal na takovouhle příležitost, abych mohl udělat tohle…“ řekl Sasuke a Sakuru dlouze políbil.

Diskusní téma: Když cvoci vymýšlejí povídku :D

Peet

Peet | 22.12.2016

Moc hezké, kdopak je autor?

vjdeek

saky | 16.06.2014

Bezvadna povidka ctu si ji uz po treti. •﹏•

nic

sakura | 22.02.2014

Uzasny jen tak dale

Re: nic

Kukik | 23.02.2014

Děkujeme :3 :))

Přidat nový příspěvek