HELP ME!!

19.04.2013 20:17

Nyan, lidi HELP ME PLEASE!!!!!!!! Já nevím co mám dát zejtra Nee-chan k narozkám Q.Q Ne vážně, co by tak chtěla šílená holka, yaoistka, dívající se na ecchi, střídající kluky jako ponožky, jashinistka.... I don't know Q.Q Mno....snad něco vymyslím :/
Znáte ten pocit, když se na vás vykašle nejlepší kámoška ze školy jen kvůli klukovi? Tenhle pocit právě prožívám...Od té doby co má Naty Gamese, se cítím jako pátý kolo u vozu...I ve výtvarce, jsme seděli my tři a ještě jeden kluk, ti dva tam cukrovali, celá třída nad nimi kroutí hlavou, i spolužačka se kterpu se moc nebavíme řekla ať toho nechají, že je vidět jak mě to sere oni na chvíli přestali a po minutě pokračovali. Možná si říkáte že si zbytečně stěžuju, ale ono to fakt bylo...divný. pak říká že to bude zase při starým a stejně není. Jsem si zbalila teda věci a šla přesednout. ani si toho nevšimla, dokud po mě cosi nechtěla. je to vždycky že jde se mnou ze školy, potkáme jeho, a dál neexistuju. Nevím co dělat :/ vím že se maj rádi ale...ať si aspoň nehraje na kámošku, když se mnou mluví jen když ve škole není on.

zejtra vám řeknu o Čokoládových medvídcích. (kuki ví o čem mluvím)

 

Diskusní téma: HELP ME!!

.....

..... | 07.05.2013

Jaj...daníí....já si toho hned všimla když jsi od nás zdrhla ..a chtěla jsem si jít za tebou sednout a nechat kluky spolu..ale jak tě znám ty by jsi mě akorát vyhnala proto jsem za tebou nešla...a vždyt se s tebou bavím furt...víc než s ním..A JÁ SE NA TEBE KURVA NEVYKAŠLALA!! znám tě dluž než jeho a znamenáš pro mě víc než on..;)) :33 mocinky tě mám ráda..( ne nejsem lesba..xDD )

Re: .....

Shinigami | 07.05.2013

Vyřešíme to na skypu, vážně to nehodlám rozebírat tady =X

Přidat nový příspěvek