Gomene!! >.<

19.06.2013 14:19

Gomene minna-san! TT__TT Mám zaracha...Ale stálo to za to!!! xDD řeknu vám proč:
Já: *bavím se se spolužákem že jsou učitelé na naší škole blbí* (důvod?? Jednomu nadržují, druhému škrtnou správnou odpověď...)
Učitelka: "Danielo, co kdybys to řekla nahlas?"
Já: "Co?"

Úča: "O čem se bavíš se Zdenkem?"
Já: "O ničem." *andělský úsměv*

Učitelka: "Zdenku, co ti říkala?"
Zdenek: "Co? Nic, nevím." *culí se*
U: "Danielo, já tě taky nepomlouvám."
Já: "Ale já vám nepomlouvám." <--lež
U: "Jestli je to tak důležité-"
Já: "Ale to není důležité."
U: "Já mám času dost!"
Já: "Bavili jsme se o hře!" *plácne první co ji napadne*
U: "O jaké?" *vítězný smile*
Já: "Assassin's Creed!" *zakřičí a třída z neznámého důvodu vybuchne smíchy*
Učitelka: *zezelená vzteky a otočí se k tabuli*

Asi vás napadlo, že mě pak několikrát ještě vyvolala na nejtěžší příklady, které našla a já je udělala bezchybně ^^ Nakonec se navztekala u slovní úlohy a dopočítala ji sama XD ale naši to neřeší, je to i kvůli tomu, že jsem byla drzá na ně *s mamkou si maximálně plácneme* xDD

Diskusní téma: Gomene!! >.<

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek