Fotbalový zápas aneb sladká pomsta

27.11.2012 20:02

 

Fotbalový zápas aneb sladká pomsta

Takže se Shini jsme se domluvily, že si každá dáme 10 slov, z kterých napíšeme povídku, takže to jsou moje slova:

1. Mitochondrie

2. Golgiho aparát

3. buňka

4. Sparta

5. Chelsea

6. HC Kometa Brno

7. dvojčata

8. Anime

9. sázka

10. pomsta

 

 

„Kukik, co dávají?“ zeptá se mě Shinigami, která právě přiskočila na gauč, zadívá se na televizi a zaboří ruku do misky s popcornem, nee do méé misky s popcornem.

„To je Sparta!, a to je můj popcorn!“ napomenu Shini.

„Tak počkat, dávají to je Sparta, nebo to je můj popcorn?“ zeptá se Shini nechápavě a opět se natáhne po popcornu.

„V televizi je: to je Sparta a nejez mi můj popcorn!“ okřiknu ji.

„Ahaa, to je krutej film, jo a ohledně toho popcornu, když ho sníš všechen sama, tk budeš tlustá“ řekne Shinigami s ďábelským úsměvem.

„Tlustá?! Na ber si, já ten popcorn sama nesním“ změním hned svůj názor.

„Vidíš, že to jde“ usměje se Shini a znovu se natáhne pro popcorn.

„Obě vypalte, jdu se koukat na fotbal!“ křikne na nás právě přicházející Shou.

„Fáákt, a kdo hraje? Chelsea vs HC Kometa Brno?“ zeptám se provokativně.

Chelsea je fotbal, Hc Kometa Brno hokej!“ křikne Shou a hodí po mě učebnici biologie.

„Auu to bolelo“ řeknu pohoršeně.

Golgiho aparát je soustava buněčných váčků, které slouží k transportu a úpravě bílkovin. Představuje součást endomembránového systému většiny eukaryot…“ Začne číst Shini, v učebnici, kterou po mně Shou hodil.

Mitochondrie je membránově obalená organela, kterou lze nalézt ve většině eukaryotických buněk…, twl, co se to učíte za blbosti?“ zeptá se Shinigami potom, co nalistovala další stranu.

„Hmm… blbosti a teď vypadněte“ zakřičí Shou.

„A když ne?“ zeptám se provokativně, Shou se na mě zadíval pohledem alá nasraná Erza…

„Shini, tk jdem“ strčím do svého dvojčátka.

„Proč bychom jako měly někam jít?“ brání se hned.

„Hmm… taky pravda“ řeknu a opřu se znovu o gauč.

„Jestli ihned nevypadnete, tak vás nebudu nechávat koukat na to vaše anime“ snaží se Shou říct zcela klidně.

„Když je to takhle… Kuki jdeme!“ rozkáže Shini a já bez jediného protestu ihned vstala.

„My jdeme ven“ řeknu nakonec a se Shinigami odcházíme ke dveřím.

„A ne abyste se zase rvaly s dvojčaty Dvořákovými“ křikne za námi ještě Shou.

„Nemusíš se bát“ řekne Shinigami nevinným hláskem a zabouchne dveře.

„To si nemyslela vážně, že ne?“ zeptám se hned svého dvojčátka.

„Samozřejmě že ne, přece se jim ještě musíme pomstít za tu rozstříhanou mangu Naruta!“ křikne Shinigami a nasadí stejný výraz jako Rock Lee, když Gai mluví o síle mládí.

Pomsta?, pomsta?..., co jim třeba  rozstříhat fotbalové dresy?“ navrhnu.

„Hmm nee, musíme vymyslet něco lepšího, za rozstříhanou mangu rozstříhat dresy?, to je moc slabý…“ odpoví zamyšleně.

„A co jim vykrást dům?“ navrhnu hned.

„Kuki-chan vrať se do reality, nemůžeš jen tak někomu vykrást dům“ odmítne Shini.

„A co jim ukrást psa? Ten je tak roztomilej“ navrhnu hned další příklad.

„Kuki-chan nesnii za bílýho dne“ odvětí Shini a začne mi rukou mávat před obličejem, takhle jsem s nápady pokračovala až do té doby, co jsme konečně došly na fotbalové hřiště, kde právě teď měli hrát Dvořákovi.

„Hele, jestli pak to není slavná čínská dvojka?“ ukáže Tod směrem k nám.

„Hele, jestli pak to nejsou ti slavní fotbalisti?“ řeknu s úšklebkem.

„Jo a jsme z Japonska, ne z Číny“ dodá Shini.

„Vždyť říkal z Číny“ řekne Rod provokativně.

„Ti sou ale blbý. Kluci a co se takhle vsadit o to, že prohrajete zápas?“ první větu špitnu, ale druhou už řeknu hlasitě.

„Vyzýváte nás snad na fotbalovej zápas?“ zeptá se Tod.

„Zápas se říct nedá, budem hrát jen mi 4, fotbalový zápas se skládá z dvou týmů po jedenácti hráčech, ale my jsme jen 4…“ začne vyprávět Shini.

„Shini, pravidla neříkej, já si je stejně nezapamatuju, a joo vyzýváme“ poslední věta už patřila těm dvoum.

„Okey, když prohrajete, dáte nám ty vaše náhrdelníky, který pořád nosíte“ řekne s úšklebkem Rod.

„Přívěšky Jashina?, nee!“ odpovím hned.

„Bojíte se, že prohrajete?“ provokuje Tod.

„Nee, platí, ale když prohrajete vy tak nám dáte ten váš nový fotbalový míč“ odpoví hned Shini.

„Víš, jak ten míč byl drahej?“ začne si stěžovat Rod.

„Problém? Bojíte se?“ začnu provokovat.

„NE!, tk jdem hrát!“ řekne nakonec Tod.

„Do kolika gólů?“ zeptám se ještě.

„Dvou“ odpoví Tod.

„Bez rozhodčího?“ zeptá se Shini nechápavě.

„Jo, kašlete na rozhodčího!“ odvětí Rod.

„Žádný rozhodčí, budou fauly“ špitnu Shini.

„Hmm jasnýý“ odpoví s devil lookem.

„Tři, dva, jedna, hrajeeem“ zařve Tod rychle a ujímá se míče a míří si to přímo k bráně.

„Hej, hej, měl by ses dívat pod nohy“ řeknu potom, co Tod sletěl přímo do rozbahněného hřiště, neříkám, že mu moje nastavená noha nepomohla.

„Shini“ podívám se po svém dvojčátku a už jí nahrávám míč.

„To byl faul“ zařve Rod.

„A koho to zajímá?, hrajem bez rozhodčího, ne?“ odvětí Shini a už běží s míčem k bráně, oběhne bránícího Roda a Shini skórujee…

„Góóóóóóóóóóól“ zařvu.

„Vedem 1:0“ usměje se Shini.

„Tak když vy budete faulovat tk my tky“ řekne Tod, který se před chvílí zvedl ze země.

„Okey“ odvětím.

„Hrajem dál“ řekne Rod.

„Jo, jo“ odpovím, Tod se znovu ujímá míče a běží k naší bráně…

„Máš rozvázanou tkaničku“ řekne s úšklebkem.

„No a co? Ááá“ křikne Tod, který se právě teď opět válí na zemi.

„No já jen, že by ti na ní taky někdo mohl šlápnout“ řeknu nevinně, stojící na Todově tkaničce.

„Promiň“ uchechtnu se a běžím s míčem k jejich bráně.

„Jeeej, sorry já tě neviděl“ řekl Rod, který mě právě srazil na zem s úšklebkem a bere mi míč a běží k naší bráně.

„Jeej, přeze mě se nedostaneš“ křikne Shini a schodí Roda na zem, ten jak padal, tak se zachytil Shini za tričko, a tak na zemi leželi oba, Rod držící Shinino roztržené třičko a Shini bez trička.

„Áááá“ zaječí Shini, zatímco já i Tod se svíjíme smíchy na zemi, tak Rod se měnil v rajský rajčátko.

„Co kdyby ses přestal/a tlemit a šel/la mi pomoct“ zakřičí Rod a Shini dvojhlasně, Shini na mě, Rod na Toda.

„Jasnýý kámo“ řekne Tod přes smích, zvednul se ze země, zamířil k Rodovi a podal mu ruku, toho využila Shini a schodila Toda taky na zem.

„Kukik, dej ten gól, teď máš šanci!“ zakřičí na mě Shini a já rychlostí blesku zamířím k míči, k bráně a nakonec dám gól…

„Jóóó vyhrály jsme“ zakřičím nadšením a pomáhám Shini vstát.

„A míč je náš“ řekne Shini vítězoslavně.

„Sakra, ale vy jste podváděly“ začne si stěžovat Tod.

„A jak? Neníí rozhodčí, fauly být můžou“ odseknu s vyplazeným jazykem.

„Hrajete bez trička!“ řekne Tod provokativně.

„Já ne, to jen Shini“ řeknu a neudržím v sobě smích.

„Netlem se tk blbě“ napomene mě Shini.

„Promiň“ řeknu přes totální výtlem, ale to už se Shini neudrží a to tričko mi strhne tky.

„Hejj proč si to udělala?“ křiknu.

„Aby ses přestala smát“ odvětí Shini.

„Tak my už jdeme a tenhle míč si berem s sebou“ řeknu, přehazuju přes sebe mikinu a držím v ruce nový fotbalový míč.

„Příště dáme odvetu“ řekne Tod naštvaně.

„Tak jasnýý můůžem“ řekne Shini, která přes sebe právě hodila mikinu.

„Tak zatím“ křikneme s Shini dvojhlasně a vyrážíme směr domov.

„Tak tuhle sázku jsme vyhrály, yes“ řeknu nadšeně.

 

 

PS: Shini nezabij mě xD

KONEC

Diskusní téma: Fotbalový zápas aneb sladká pomsta

Sparta

Shinigami | 28.11.2012

Dobrý příběh, dobrá pointa, za roztrhnuté triko tě zabiju *mumlá si* a to nejdůležitější: SPARTA NENÍ FILM ALE FOTBALOVÉ DRUŽSTVO! AC SPARTA! KDYŽ UŽ TO MÁŠ JAKO SLOVO, POUŽIJ ASPOŇ GOOGLE KDYŽ MÁŠ TAK MALÝ VĚDOMOSTI!!!

Re: Sparta

Kukik | 29.11.2012

xD :D To je Sparta je film :P xD stáhni si ho ;) a ono když vyhledáš v googlu To je Sparta tk ti t ten film najde, takže předtím než něco napíšeš, by si t chtělo ověřit ;) xD :P

Re: Re: Sparta

Shinigami | 19.12.2012

Gomen že jsem si toho všimla až teď, ale Rod a Tod? Nevykradla si simpsonovi?

Re: Re: Re: Sparta

Kukik | 04.01.2013

HE!? nwm, já na Simpsonovi moc nečumíím, ty jmééna si vybírala ty :D :D xD

Re: Re: Re: Re: Sparta

Shinigami | 22.02.2013

To byla ironie, bakaiaro -.-"

Přidat nový příspěvek