Deň D, Hubačka ala : modlím sa nech ma nechytí hnačka. by Zemmo

22.08.2014 23:31

Deň D, Hubačka ala : modlím sa nech ma nechytí hnačka.

 
Nastal ten slavný deň, po včerajšom vyhlásení vojnovej sekery sme sa rozhodli dať menšiu súťaž : Po vypítaní košov od majiteľa chaty ( zariadila to Jana + Oľga ( hodia sa k sebe )). Triedna ostala na chate, chystám nám prekvapkanie ( dúfajme že sanitky dorazia dostatočne rýchlo pre našu záchranu, čo vieme naša učiteľka obľubuje varenie Ala Posypová sol alebo Nasyp čo nájdeš alebo vymyslí ´´úžasné aktivity´´.. ) a na dohlade nás bude mať Holandské sesterstvo, na chate ostali s učkou :Matúš,Miro,Tomo,Werona,Rada a Tima. Ciel je jasný , kto nájde viac húb platí druhému pohlaviu pizzu + nejaké to pivko : . Musíme vyhrať,pretože naši protivníci toho zožerú veľa a mi ´´deti z Nitry´´ nie sme také boháčky. Ak vyhráme ( to sa stane ) vyžereme ich do posledného centu, na raňajky sme jedli len cereálnu strúhanku v mlieku a nič iné . Naše kabelky ( áno len moje spolužiačky môžu mať namiesto ruksaku  kabelky od Gučiho do lesa ) sú vybavené : nožom,repelentom,servítkami,voda,Radler Pivko ( tajná zásoba,ráno sme išli na ´´rožky´´ do Tesca aby sme mali čo to do *lesa* ) .Jana a Johana nás už čakali, oby dve mali šššušťáky a mikiny po otcovi . 
´´Začali pomaly vylízať jak pzdochy šak kukaj´´ : zahlásila Nikola ukazujúc prstom jak vopica v Zoo na chlapcov.
 
Oľgin pohľad na vec : Vybavenie protivníka : Tepláková súprava príliš volná, nie su vidieť rysy tela, staré tričko,košík,mobil,vo vačku Cigarety tenké ako ich poznám.
Zhrnutie : Nič extra čakala som viac,nedá sa robiť dneska to vydržím .
 
´´Ak sme tu všetci môžeme vyraziť,plán je nasledujúci ja si berem dievčatá a Johana zase chlapcov´´.
´´ A vy telce sa padjte prezliec,do lesa sa v podpatkoch nechodí´´.
´´Už ideme´´,zahlásili vyvolené,mrmlajúc popdnos : Zase jak krava hore schodami toto mi trebalo aj tak huby bude zbierať náš radar a učka.´´
´´Zatiaľ na nich budeme čakať ,viete akéto huby sú jedlé ? Triedna by z infarktovala ak by sme jej nič nedoniesli, čaká jak kura na sopeľ na tie huby.´´
´´Všetko čo má namiesto rovného spodku čipsy nechávame v lese !,berieme len huby ktoré poznáme mi dve´´.
´´Toto je ihličnatý les takže kliešte by mali byť v minimálnom počte´´ .(Si myslí že nás Nitračanky uspokojí týmto ….. kliešťa chytiť to už len mi chýbalo.)
Ubehlo 10 minút kým sa hviezdy dotrepali v teplákoch a vsandálach.
´´Vy ste naozaj nenormálne,? Sandále ? Do lesa ? Padajte sa prezuť ´´.
´´Ale paničelka pome užžžž , dokým sa tý telce preobujú potrvá zase hodinu´´.
Keby ste videli výraz smrti v očiach tých troch keď sa na kukli na Filipa.
 
´Je presne 7.47 naša skupina sa chystá do lesa,zbierať huby v hre je naša čestť ahlvane peňaženky ! ´´

Diskusní téma: Deň D, Hubačka ala : modlím sa nech ma nechytí hnačka. by Zemmo

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek