10 způsobů jak rozzuřit Kisameho

17.09.2012 14:44
Dámy a pánové, tak si to tak štráduju konoha.cz a zajdu i na externí blog, kde najdu svou povídku. Strašně jsem se u jejího sepisování bavila, tak doufám že i vy se budete bavit při čtení. xD a trochu jsem upravila ta jména od jména které mám na konoha.cz
 
 
 
 
Způsob číslo 1 - Snězte mu příbuzné
 
Kisame: "Ahoj, co to jíš?"
Shinigami:: "Sardinky" *mlsně se olízne*
Kisame: "TETIČKO!!!! Řeknu to jen jednou: Okamžitě polož mou tetu!"
Shinigami: *znovu se zakousne do ryby*
Kisame: "POLOŽ MOJI TETIČKU!"
Shinigami: "Řekls to dvakrát"
Kisame: "Polož mou tetu nebo tě rozseknu Samehadou!"
Shinigami: "Třikrát" *znovu se zakousne do ryby*
Kisame: "Grrrr..."
Shinigami: *Prchá před běsnícím Kisamem a jeho Samehadou*
 
Způsob číslo 2 - Říkejte mu Rybičko
 
Shinigami: "Ohayo Rybičko"
Kisame: "Já nejsem žádná Rybička, když už tak žralok!"
Shinigami: "Klídek Rybičko" =3
Kisame: "Ještě jednou mi řekni Rybičko a něco uvidíš!"
Shinigami: "Jéé, a co to bude Rybičko?"
Kisame: *bere do ruky Samehadu*
Shinigami: "Áááááá, pomóóóc!!! Vzteklá Rybááá" *uhýbá před rybím mečem.
 
Způsob číslo 3 - Pověste mu na krk Tobiho
 
Tobi: "Bude si se mnou Kisame-san hrát?"
Kisame: "Ne"
Tobi: "Prosíím"
Kisame: "Ne!"
Tobi: "Ale.."
Kisame: "NE! A kdo ti sakra nakecal takovou blbost?!"
Tobi: "To Shinigami-san"
Shinigami: *poslouchala dosud za dveřmi a nyní se snažila nenápadně odejít*
Kisame: *otevře dveře a utíká za prchající dívku s mečem v ruce* (určitě víte s jakým mečem)
 
Způsob číslo 4 - Trénujte se Samehadou
 
Kisame: "Neviděl jste někdo moji Samehadu?"
Akatsuki: "Ne"
Konan: "A kde je vlastně Shinigami?"
Itachi: "Někde venku"
Kisame: *vykoukne z okna kde dívka mlátí Samehadou do skály a vyběhne ven*
Shinigami: "Jé, ohayo! Děje se něco? Půjčila jsem si meč, nemohla jsem najít katanu" =3
Kisame: "Jsi mrtvá"
Shinigami: *Upustí Samehadu a zdrhá*
 
Způsob číslo 5 - Ztrapněte ho
 
Kisame: *probudí se a jde do obýváku*
Akatsuki: *Hned když přijde začnou se chechtat na celou skrýš*
Kisame: "Čemu se tak chechtáte?!"
Akatsuki: *podávají mu kopie fotek na kterých je jako malé dítě ve vaničce*
Kisame: "Kde ste to zatraceně vzali?!"
Hidan: "To ta holka! Jak že se vlastně jmenuje? Hishigami? Shihagami? Shinigami!!" vykřikne "He, kde je Kisame? *vzápětí se kolem prožene dívka kterou pronásleduje někdo nápadně podobný Kisamemu*
 
Způsob číslo 6 - Pokládejte mu hloupé otázky
 
Shinigami: "Mistře Kisame, co je tohle?" *ukáže na spadlou silnou větev*
Kisame: "Větev"
Shinigami: "Páni, a z čeho to je?"
Kisame: "Ze dřeva baka!"
Shinigami: "Sugoi... a co je to dřevo?"
Kisame: "Běž se zeptat Sasoriho, ten je na dřevo expert"
Shinigami: "Ale já to chci slyšet od vás"
Kisame: "Neotravuj"
Shinigami: "Prosíím"
Kisame: "Odpal!"
Shinigami: "Kisame-san... Řekněte k čemu ji používáte vy?"
Kisame: "Já ho asi dnes použiji poprvé"
Shinigami: "Páni, a jak?"
Kisame: "Omlátím ti ho o hlavu"
Shinigami: "jééééééé!!!"
 
Způsob číslo 7 - Zabijte mu Adélku
 
Shinigami: "Jé, Kisame. Teď jsem byla ve tvém pokoji. Ta ryba umí nový trik? Nikdy jsem ji neviděla plavat břichem nahoru" =3
Kisame: *běží do pokoje kde se ozve srdceryvný pláč*
Itachi: "Ta ryba neumřela sama že ne?"
Shinigami: "Ne, ale to on nemusí vědět" =3
Kisame: "Já tě slyším ty *cenzuro z cenzury vycenzurovaná*
Shinigami: *mizí před běsnícím Kisamem*
 
Způsob číslo 8 - Zajistěte aby zpackal misi
 
Shinigami: "Kisamééé"
Kisame: "Kuso, co tady ta holka zase chce?"
Shinigami: "Tatík Šéfík povídal že máš donést důležité informace, můžu je vidět?"
Kisame: "Ne"
Shinigami: "škoda, a koho to vedeš?"
Kisame: "Zajatce"
Shinigami: "Já ho nachvilku podržím" *vytrhne mu z rukou lano a pustí ho*
Kisame: "Co to děláš ty *cenzurovaná cenzuro* ?!"
Shinigami: "Hups =3"
 
Způsob číslo 9 - Ukažte ostatním jeho skříň
 
Shinigami: "Dámy a pánové, nyní půjdeme na prohlídku Kisameho pokoje - včetně skříně - dokud je na misi a my spatříme nevídané!"
Akatsuki: začnou brblat že holka je tam jen jedna a půl (půl holky myslím Deidaru)
Shinigami: Tohle je Kisameho pokoj, jak zde vidíte má zde obrovské akvárium s Adélkou II. To nás ale nezajímá. Nás zajímá jen jedna část: jeho skříň. Tákže co to tu máme? *otevře skříň a začne vyhazovat ven oblečení a ostatní věci*
Shinigami: "takže co to tady máme? růžové slipy (hrůza a děs XD), panenky barbie, tajný deník, *hází to ostatním členům a ti se po tom vrhají jako hladoví psi* Samehadu, rakvi s Adélkou první... Počkat! Samehadu bez té nechodí na mise!
Kisame: "Haló, je tu někdo zapomněl jsem si Samehadu" vstoupí do pokoje a na zemi spatří svoje věci. "Grrrr... Čí to byl nápad?!" *všichni členové ukážou na dívku která má v ruce rakvi s Adélkou I. a Samehadu*
Shinigami: "ne-není to tak jak si myslíš"
Kisame: "Zavolejte pohřebák, zdá se že bude o jednoho člověka na zemi míň"
Shinigami: "POMÓÓÓC!!!"
 
Způsob číslo 10 - Poštvěte na něj Kakuza
 
Shinigami: "Kakuzu? Víš že Kisame ti sebral 50 korun? Viděla jsem ho."
Kakuzu: "COŽE UDĚLAL?! Kde je?!?!"
Shinigami: "V koupelně" =3
Kakuzu: *Běží do koupelny* "Kisame ty ha*zle! Vrať mi moje peníze"
Kisame: "Tady se člověk nemůže ani v klidu vykoupat! A o jakých penězích to mluvíš s*kra?"
Kakuzu: "Ta holka říkala že tě viděla když jsi mi bral 50 korun"
Shinigami: "Ehm.. Měla bych už jít"
Kisame a Kakuzu: "NIKAM!!"
Kakuzu: "Ty jsi mě vyrušila z počítání peněz úplně zbytečně tyyyy..."
Kisame: "SEŠ MRTVÁ TY MALÁ *cenzura*!
Shinigami: "ZACHRAŇTE MĚ NĚKDOOOO!!"
 
No, tak já mizím do nemocnice aby mi vyléčili ty rány a rovnou doktora poprosím aby mi sehnal psychiatra. *kulhá do nemocnice a ještě za sebou poslouchá nadávky na její adresu*
 
 

Diskusní téma: 10 způsobů jak rozzuřit Kisameho

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek