Země Bažin

01.11.2012 19:59
Kdysi jsem na rpgnaru.weebly.com dělala misi. ten kluk je mezi dlouho neaktivními a já také. Doufám ale že mně už dají do aktivních :/  Mno, tak jsem se rozhodla vám sem dát misi. Vystupuji jako Hitomi Ikahashi
 
 
 
 
Doflamingo: Vůbec se mu nelíbilo kde to byl, smradlavý močály kde se vyrábějí pilulky které stejně nikdy využít nemusel. Když sem přišel ani neměl tyhle myšlenky, od dob kdy se mu zabořila noha až po kolena do toho hnusu už ano. Jedinou jeho světlou myšlenkou bylo že už vidí vesnici takže všechno nadávání si odpustí. Když konečně došel, hned se vydal za starostou aby mu vysvětlil co se děje a taky se chtěl podívat jestli už je tady jeho posila.
 
Hitomi: Když jsem přišla, málem jsem se udusila, bažiny páchly na míle daleko, a já se toulám, nohy až po kolena v tý břečce. No fuj. Ale o misi mi toho moc neřekli. Nebo možná řekli a já neposlouchala. Hmm... Jo to bude pravděpodobnější. Takhle jsem přemýšlela, dokud jsem nespadla a nezjistila že jsem že jsem už u vesnice. Už bylo načase. Možná bych si měla pohnout. Ráda bych tam dorazila ještě před stmíváním. O 15 minut později jsem se dostala do vesnice. Bezva, teď ještě vyhledat někoho kdo by mi vysvětlil do čeho jsem se to namočila...
 
Doflamingo: Už už skoro začala přednáška na které byl pouze Flamingo, když se Hitomi dobelhala. *No to je dost že jdeš* řekl Flamingo při pohledu na její čelenku, kvůli močálu totiž neměl zrovna nejlepší náladu a bylo to na něm znát. *Nuže šéfe co se to tady děje ?* zeptal se nuceným "pěkným" hlasem ale pohled mu mluvil jinak. Potom začal mluvit starosta, *No víte, na našich plantážích řádí přišerné monstrum. Bourá ohrady, ničí květy a zraňuje lidi. Potom děláme méně pilulek a to je nevýhodné pro nás i pro vás. Chceme po vás tedy abyste zničili monstrum a my mohli v klidu pracovat.* Když domluvil vypadal Flamingo otráveněji než kdy dřív, *Doufám že to za dnešek stihneme* řekl jenom a s obrovskou nechutí v očích se vydal zase do močálu.
 
Hitomi: "Tss, si z nás dělá srandu, sotva z té břečky vylezu, už zase do ní musím vlízt. Tohle budu muset ze sebe drhnout snad tejden" rozčiluje se Hitomi až už Flamingo nevydrží a odsekne jí. "Proč jsi teda na tuhle misi chodila? Snad ti řekli že jdeš do Země Bažin ne? Tak by ti mělo docvaknout že nebudeš na rozkvetlé louce a opalovat se!" Hitomi jen obrátila oči v sloup. Vždycky jí bylo jedno co si o ní lidé myslí, ale ona začala být celkem unavená. "Už tam budem?" zeptá se po dalších 20 minutách. "Stejně to nechápu, nemyslíš že by na ty vesnice útočila všechna ta zvířata? Tak proč na ni útočí jen jedno, a ještě k tomu když žijí obklopeny těmito monstry. Měli by být na tyhle útoky připraveni" začíná přemýšlet Hitomi. "To fakt nevím, asi to zvíře bude nějak nemocné, nebo něco takového, jestli to není normální, tak má buď hlad, nebo má vzteklinu či něco podobného." Hitomi jen pokrčila rameny. Byla unavená až do morku kostí. Už aby tohle peklo měla za sebou...
 
Doflamingo: *Myslím si že to nebude jen tak, ty útoky.* řekne jako odpověď na otázku a začne se rozhlížet po okolí. Chvíli mu trvá než najde nějakou stopu a i když je malá tak je vidět. Stopou je výrazná rýha ve stromě. *Takže to zvíře se dostalo až sem ? To není hezký pojď* řekne Flamingo a už s trochou zapojení se vydá po směru kudy si myslí že zvíře šlo.
 
Hitomi: Když jsem stopu uviděla, hlasitě jsem polkla. Tohle není stopa žádného malého zvířete. Tohle je stopa velké obludy. Super, moje první mise, a už mi jde o krk. Pomyslím si. A to po nás chcou abychom to zvíře zničili. Jdeme po cestě, kudy pravděpodobně šlo to zvíře, dokud neuslyšíme strašlivý zvuk. Dobře, přiznávám, měla jsem celkem nahnáno, ale tohle nebyl skřek nějakého normálního zvířete. Když v tom jsem si všimla další rýhy ve stromě. "Nebude daleko" řekla když jsem po kmeni přejela rukou.
 
Doflamingo: Když zaslechl ten křik tak mu po zádech přejel mráz. *No tak na tom se schodneme, tohle bude nějaká bestie.* sotva to dořekl tak jim oboum do boku vletěla bestie, podobná slonovi ale větší a na konci chobotu obrovský "nůž". Nevypadala vůbec dobře a hnala se rychle k Flamingovi který tak tak uskočil stranou.
 
Hitomi: Teda, pěkná obluda. Přísahám že jestli z téhle mise vyváznu živá, tak Hokage něco uslyší. Tak jdeme na to. Řekne, a když si všimne že obluda ji přehlédla, vytáhne svou Kakuto a chce zaútočit ne bestii. Jenže ta si jí mezitím všimne, a odhodí ji stranou. "Sákra, čím jsem si to zasloužila?" řeknu si pro sebe potichu když se sesbírám ze země, a chystám se k dalšímu útoku. Bohužel jsem znova skončila na zemi a tak se to opakovalo asi pětkrát, než jsem uznala za vhodné změnit taktiku. Vyšplhala jsem na strom, a rozhlídla se kolem sebe. Bohužel jsem toho moc neuviděla, jelikož mně příšera vzala na vědomí, a rozběhla se proti mně jako býk. Stihla jsem uskočit, a hodit po obludě Shurikeny, ale vyhla se.
 
Doflamingo: Flamingo skončl na stromě a připravoval si plán. Když viděl co ale vyvádí ta holka málem to s ním seklo. "to si snad dělá srandu ne ?" pomyslel si a začal skládat pečetě. Použil "Shunshin no jutsu" aby se dostal na nejbližší větev nad to zvíře které zuřivě útočilo na Hitomi. Vytáhl tedy svitek a vyhodil několik myší z ingoustu aby to oslepil. Částečně se mu to povedlo, na druhou stranu zvíře seklo svým chobotem a rozseklo vetěv na které stál, takže mu spadl pod nohy i když to zvíře bylo slepé.
 
Hitomi: Chakru jsem měla v háji. Když se na mně řítil ten "tvor", přemýšlela jsem co a jak. Chystala jsem se uskočit, ale i tak jsem vděčná že ten slon nebo co to je, ale díky útoku toho kluka, jsem se nemusela namáhat. Teda tohle jsem si myslela dokud nespadl, a jako na truc přímo pod nohy té obludě, která se na něj zrovna řítila. Z posledních sil jsem skočila ze stromu a jen taktak ho stihla strhnout stranou, a tak náš malý kamarád naboural do stromu, který vyvrátil.
 
Doflamingo: Když ho ta holka strhla stranou na chvíli ho naštvala protože měl přesně promyšlený plán. Na druhou stranu byl celkem nebezpečný takže když byli na místě podíval se na ní. *Díky ti moc, a teď zabijeme tu bestii.* Dodal to s nehraným nadšením a vytvořil dva Karasu Bunshiny. Ti se rozeběhli proti nestvůře každý z jedné strany a snažili se jí do nejvíce zmást a zamotat. Pravý Doflamingo si mezitím nachystal svůj Dai shuriken a hodil ho slonovi mezi oči, Shuriken se sice zapíchl ale ani náhodou nezabil strvůru.
 
Hitomi: Ani ji moc nepřekvapilo když tu obludu ten shuriken nezabil, kdyby to bylo takhle snadné, tak by k tomu nevolali ninji z jiných vesnic. Bohužel, slepota té obludě moc síly nesebere. Bude teď používat víc sluch. Kdybychom aspoň znali její slabinu. Áááách, příště budu poslouchat Hokageho, tohle je na zcvoknutí. Mysli, mysli, mysliii... Hitomi tolik přemýšlela že si ani nevšimla že na ni útočí slon, na poslední chvíli jen taktak uhnula a v duchu si nadávala do všeho možného, za to že nedává pozor, pak ji něco napadlo, sice to asi obludu nezabije, ale aspoň oslabí. Vzala ze země pár kamínků a odhodila je od sebe co nejdál. Když se tam obluda rozběhla, ona sama použila Kinobori no Waza, a když se k ní obluda přibližovala, vyběhla na strom a obluda vběhla do bažiny, kde trochu zapadla. "To by ho mohlo trochu zpomalit" řekla.
 
Doflamingo: Když viděl slona v bažině tak se zaradoval a zakřičel. *Skvělý nápad, jsi celkem talent.* Bohužel když slon skočil do bahna vycákla i voda a smyla mu z očí dost ingoustu aby viděl. Jelikož Hitomi byla celkem daleko tak si jeho nůž vybral Flaminga, ten sice stihl uskočit ale i tak byl zraněný na stehni. Dopadl na zem a podlomila se mu noha. Bolest ho zaslepila a on si řekl že už není zbytí. Aktivoval svůj Bijuu plášť a začal slona mlátit zběsile svýma chakrovýma rukama, když už se zdálo že slon opravdu umře tak zmizel v obláčku dýmu jako Kuchiyose. Zpoza nějakého stromu vylezl někdo s čelenkou tak zaškrtanou že nebylo poznat odkud vlastně je. Ninja se jen zasmál a spustil *Vidím že mého přítele jste porazily, ale já vás musím zničit stejně jako tu vesnici... Ninja by se měl spoléhat na vlastní sílu né na pilulky.* jen co to dořekl tak vyslal na oba "Fuuton Daitoppa".
 
Hitomi: Rukama jsem si zakryla obličej, a v duchu nadávala na všechny svaté. Když už můžeme mít misi za sebou, zjeví se tu maník s pohledem ála jsem jsem ze všech nejlepší, a začne na nás útočit. Jenže mě už pomalu dochází chakra, a tenhle nevypadá že by se chtěl jen tak vzdát. Tiše zakleju, tohle je fakt hrozný. Jen co technika ustala, vyskočím na strom, a přemýšlím, taijutsu na něj zkoušet nehodlám, jednak jsem v taijutsu hrozná a jednak pochybuji že by tenhle odolal mně zabít nějakou technikou. Až se vrátím domů, budu muset víc trénovat, jinak nepřežiju, ale napřed se musíme vypořádat s tímhle. Ani si to neuvědomím, a ninja už skládá pečetě "Fuukon: Kazekiri!" Vykřikne a větev pode mnou se usekne a já se pokouším vyskočit na další strom. Povedlo se.
 
Doflamingo: Když vidí co se tu děje, odskočí aby ho fuuton zasáhl jen okrajově. Přitom nechá zaútočit svoje dva Karasu bunshiny které tam furt jsou aby zaútočili na nepřítele. Trochu ho začali zaměstnávat a Flamingo udělal shunshin za něj. Tak už jen použil "Senei Jashu" aby ninju zabil. Bohužel ten to asi plánoval protože použil kawarimi za padající větev na které stála Hitomi, takže byl vlastně kousek od ní a vyslal tím směrem deset shurikenů které posílil fuutonem.
 
Hitomi: Když na ni zaútočily ty shurikeny, rychle se jim vyhla, což byla osudová chyba. Vyslal jich sice deset, ale ona se vyhla pouze devíti, otočila hlavou, a akorát si všimla desátého shurikenu který se jí zabodl do ramene. Byla to jen povrchová rána, ale i tak sykla bolestí.
 
Doflamingo: Když zahlédl útok, byl si jsitý že mu už nedokáže zabránit stejně tak si byl ale jistý že když zaútočí jeho nepříte se již nevyhne. Pomocí Shunshinu se tedy přesunul pod padajícího nepřítele a použil "Senei Jashu". Z rukávu mu vystřelili hadi a omotali se okolo krku nepřítele, přičemž ho začali kousat do krku. Tam Flamingo zjistil že ninja znovu použil Kawarimi a díky tomu se dostal za Flaminga. Tak už jen použil "Fuuton: Juuha Shou" čímž mu udělal hluboká šrám na zádech a odhodil ho kus stranou.
 
Hitomi: *Takhle to dál nejde* pomyslí si Hitomi, potom co si z ramene vytrhne shuriken *kdyby pořád nepoužíval kawarimi, dostali bychom ho levou zadní* řekne a vyhne se dalším kunaiům, které se na ni řítí. Podívala se směrem kterým ležel Doflamingo, a všimla si šrámu na zádech. *Sakra! Takhle brzy zhebneme!* začne na sebe mluvit v duchu a přemýšlí, jak tohle zvládnou. *Kawarimi zdá se mu moc chakry nebere, tak kde má slabinu?* Furt přemýšlí nad tím samým. Kde je jeho slabina? Pak dostala nápad, ale asi ji zabije *Áchjo, zdá se, že to budu zase muset risknout!* řekne si a vyrazí se svou Kakuto do protiútoku. Když ho zasáhla, nepřítel se jenom ušklíbnul, a místo něj tam stál kmen stromu. Uslyšela z leva šramot. Otočila se tím směrem, a tam stál nepřítel, zase ho sekla, a zase ho nahradilo kawarimi. Takhle se to opakovalo ještě čtyřikrát. Hitomi celá zpocená ho sekla do ramene a on zase udělal kawarimi. Hitomi to ale dělala schválně, vůbec ho nechtěla zasáhnout. Jen hledala v jeho technice skulinku. Pak ji našla! Dokonce dvě! Za 1. vždycky když ho sekla, tak loupnul očima na místo kde se příště objeví. I když jen krátce, Hitomi to postřehla. Za 2. Vždycky když se někde objevil, potřeboval pět sekund odpočinku na to, aby mohl zase použít kawarimi. Tohle zjistila tak, že když ho málem sekla 4 sekundy po objevení, uhnul. Ale pět sekund je dost krátká doba, ale i tak se přesunula k Doflamingovi, a sdělila mu to, co zjistila.
 
Doflamingo: Pomaličku se zvedal ze země a pozoroval souboj Hitomi vs nepřítel který vypadal dosti jednostranně. Zatímco ona zjišťovala on se zvedal a přemýšlel co dělat pak mu to došlo, navíc když k němu Hitomi přiběhla a zdělila mu jak to je tak jen kývnul. Vytáhl svůj Dai Shuriken a hodil ho, zatímco letěl složil další pečetě a otočil se. Nepřítel automaticky použil kawarimi za Flaminga aby ho už zabil ale to byla chyba. Tentokrát na něj rovnou vyletěli dva hadi kteří mu krokousli krk a tím ho téměř zabili. *A je po něm* oddychl si zraněný Flamingo který si potřeboval sednout aby se vzchopil.
 
 
 

Diskusní téma: Země Bažin

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek