Zase zpět!

04.01.2013 17:00

Mueheheheheheheee~ Shinigami je zpět, a přináší vám spoustu novinek!

 

Yo minna! O genki desu ka?? xD To neuvěříte co se mi stalo! Jashin se rozhodl mi vynahradit celé ty roky co na mně sral xD Tak si to vemte:

Já: *dojdu před školu a uvidím tam dvě spolužačky jak mluví*

1. spolužačka: "Ahoj"

2. spolužačka: "No čáu!"

Já: "Čus, máte ten úkol do matiky?"

 

*potom si nějakou dobu a ještě ve třídě opisují matiku a já zjistila že jsem byla jediná kdo ji měl -.-" *

Potom místo pravidelné první hodiny matiky jako každej pátek se holky seřadily u dveří. Na schodech nám učitelka (která špatně mluví, protože měla rozbitou čelist) řekla že jdeme na přednášku "o dospívání". Mně asi hráblo. Protože jsem místo toho slyšela "o zpívání" xD To jsme holky dostaly totál výbuch smíchu. Po celou přednášku ta ženská (ještě že to nebyl chlap) vytahovala z tašky jednu vložku za druhou. S kamarádkou Natašou (její přezdívka) jsme se už sázely, kolik jich ještě má. Zjistilo se že těch balíčků má ještě plnou tašku, do které by se mi vlezli věci na týdenní dovolenou. Ke konci přednášky nám ještě k tomu rozdala každej holce jeden balík. Myslely jsme že se scvokneme. Navíc to byl balík o výšce A4 a ona chtěla, abychom to neukazovaly klukům. Jelikož jsem u sebe neměla mikinu, musela jsem si to strčit pod tričko. Musím jít vyzvednout ségru od kámošky. Pak se ještě ozvu.




O cca 10 minut později:
Tady tohle už není bezpečné město!! Normálně vyzvedávám ségru a jdeme domů. V poho jdeme normálním krokem a za námi nějaký chlap. Trochu zrychlím krok. Mám noc ráda, ale jen když tam za náma neleze nějakéj debil. Trochu popoběhl (možná se mi to zdálo, ale kolébal se jako přiopilý) a já zrychlila ještě víc. Ségře jsem navrhla závod, abychom jsme se u vyhly. Myslete si že jsem srab, ale já na tohle fakticky nejsem. Pak na nás něco zařval. Nerozmněla jsem. Domů jsme doběhly, ale já nikdy nikam nejdu sama a v noci!

 

Diskusní téma: Zase zpět!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek