Zakázaná láska - Pro Lajku - Kapitola první

28.09.2012 12:55

Tady je povídka pro Lajku (By Shinigami)

Tak Lajko, tady máš svoji povídku, první kapitolku. Řeknu, najít obrázek to bylo něco! Jsem moc vybíravá :D Jo, jen tak pro zajímavost jsem to obrátila trochu naruby, jelikož: se mi zalíbila představa že by měl Iruka bráchu/ségru

 

 

Zakázaná láska

Kapitola první

Temari s Kankurem se zrovna vraceli z těžké mise a už se nemohli dočkat zaslouženého odpočinku.

"Aaaa," zívl Kankurou, "už se nemůžu dočkat až budu doma. Si zalezu do pokoje, a opravím si ty loutky"

"BAKA!" praští ho Temari po hlavě

"Au! To bylo za co?" Nechápe Kankurou

"Nezapomeň že ještě musíme pomoct s tím papírovám. Taky si nás zavolala rada starších. Co po nás asi chtějí?" začne přemýšlet Temari

"Dám ti návrh, TY zjistíš co po nás rada chce, a JÁ si půjdu opravit loutky" snaží se Kankurou smlouvat. Bohužel bezúspěšně.

"Žádný takový! Já se mrknu co rada chce, a TY mezitím pomůžeš Gaarovi. A žádný podvody, jinak si mě nepřej!" pohrozí mu, a každý jde jiným směrem.

 

U Kankura:

"Zatracená Temari! Nedovolí mi spravit si ani loutky a pak mi bude nadávat, že nejsem připravený na trénink!" nadává Kankurou po cestě, "zajímalo by mě, kolik toho papírování má Gaara na starost. Temari říkala že budu muset pomoct Gaarovi minimálně s polovinou..." Kankurou si vzpomene na všechny štosy papírů co mívá Gaara na stole a už při té myšlence bledne.

"NÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!" lesem se ozve nelidský řev

 

U Temari (ve stejný čas):

"Proklatej Kankurou! Pomoct bráchovi bo ségře to je mu cizí, ale když se mají opravit loutky nebo má jít na rande, tak to se žene rychlostí blesku!" nadává na Kankura Temari, když v tom uslyší řev.

"He," uchechtne se, "asi si vzpoměl na Gaarův stůl" řekne si, ale na další pošklebování a lá A máš to Kankuro! již nezbyde čas, jelikož stojí před hlavní bránou Suny a jak si myslela, radní pro ni poslali ANBU.

Tss! Jako bych se o sebe nedokázala postarat sama! Ještě k tomu ve vlastní vesnici! Chovají se ke mě jako k dítěti!

"Děje se něco Temari-san?" zeptá se členka ANBU, která si všimla jak se Tem tváří.

"Ale vůbec nic se neděje...ehm..." začne Temari, ale nedokáže si vzpomenout na jméno.

"Aruka, říkají mi Aruka" odpoví žena (Aruka jsem si vymyslela!)

"Aruka?" odpoví zamyšleně Temari a její myšlenka zabloudí k Irukovi kterého znala z Konohy. Podívala se na ženu. Ano, podoba by byla. Že by měl Iruka...

"Hele, neznáš náhodou nějakého Iruku? Prej žije v Konoze" zeptá se jakoby náhodou a sleduje její reakci. Žena sebou napřed trhne, ale potom odpoví.

"Oh, hai. Iruka je moje dvojče," odpoví klidně, ale pokračuje, "táta byl z Konohy a máma ze Suny"

"Temari-sama? Už jsme tady" přeruší jejich rozhovor druhý ANBU a oni vstoupí do obrovské budovy.

 

"Ááá, Temari! Dlouho jsme se neviděli" řekne jeden z radních jen co vstoupí do dveří.

"Vyrostla jsi. To ano" řekne další.

"Ano, už nejsem ta malá najivní holčička. To je pravda, ale teď bych ráda věděla co potřebujete. Určitě jste si nechtěli pouze popovídat" řekne Temari a čeká co z nich vyleze.

"Správně, lidé kteří můžou každým dnem umřít nemají čas na hloupé keci" Temari se kousne do rtu. Vůbec se jich nechtěla dotknout.

"Nechtěla jsem...." začne ale byla přerušena

"Nic se neděje. Vlastně jsme si tě zavolali kvůli jiné věci." starší ukáže ke dveřím ze kterých vyjde tmavovlasá dívka.

"Temari-san!" vykřikne Hinata a rozběhne se k Temari.
"Hinata?" řeken překvapeně Temari ale to už ji Hinata objímá.

"Jako důkaz míru s Konohou," začne vysvětlovat starší, "jsme se s Konohou domluvili..."

"...na následujícím řešení," pokračuje další starší, "pošleme některé ninje ze Suny do Konohy..."

"...a oni pošlou nějaké ninje k nám. Každý třetí, čtvrtý ninja Suny dostal na starosti jednoho až tři ninji z Konohy a naopak, aby se navzájem obě země pochopily" dokončí vysvětlování třetí radní.

"A já s bráškami jsme dostali na starosti Hinatu" kývne k tmavovlásce hlavou Tem.

"Správně" kývne radní.

"Tak Hin, půjdeme domů ano?" zeptala se Temari Hinaty a společně zamířily domů.

"Oh! Sugoi!" křikne okouzleně Hinata když vstoupí společně s Temari do domu.

 

 

 

 

 

Diskusní téma: Zakázaná láska - Pro Lajku - Kapitola první

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek