Yami Otonashi (zesnulá)

17.02.2014 17:21

1. Jméno a příjmení: Yami Otonashi
2. Věk: 19 let
3. Pohlaví: holka
4. Povaha: jsem milá, obětavá, pracovitá, hravá ale jak kdy a s kým, někdy jsem výbušná a paličatá, ochotná a upřímná
5. Minulost: má minulost je jeden velký otazník nevím odkud jsem a celé ty roky jsem vyrůstala sama rodiče jsem nikdy nepotkala a přátelé těch taky moc nemám každý na mě hledí skrz prsty, protože jsem pro ně zvláštní. 
6. Přítomnost: nyní žiju na jednom malém japonském ostrůvku poblíž Okinawy. Jsem raději samotářka ale společnost mi taky zase nevadí pokud se se mnou chce tedy někdo bavit.
7. Vztahy: kromě mě samotné nemám nikoho na kom by mi mohlo záležet, nemám příbuzné a ani rodinu.
8. Co mám ráda: mám ráda modrou, červenou, bílou a černou barvu. Nejoblíbenější jídlo mám ramen nebo miso-ramen a různé další věci jako rýžové koláčky a sushi. Sním podstatě cokoliv na co narazím je k nevíře kolik se do mě toho vejde nikde to není ani poznat vypadám pořád stejně i když něco jím či nikoliv mám asi dobré spalování kalorií. :)))
9. Co nemám ráda: nesnáším růžovou barvu a nemám ráda lidi, kteří ubližují dalším lidem nebo týrají zvířata, protože oni jsou jediní mí pravý přátelé.
11. Něco důležitého, co potřebujeme vědět (není povinné): xxx

12. Schopnosti: mám ráda všechny sečné či bodné zbraně moje nejoblíbenější zbraň je katana nebo Džitte (Saie) což je japonská zbran v podobě zmenšeniny trojzubce, poté mám ráda šurikeny ty používám pro případ nouze. Ovládám oheň a vítr. Tyto schopnosti jsou mi k užitku při boji či obraně. Mám také zvláštní krev, která dokáže zabít nepřítele. Stačí když se říznu a potřu jí jim mojí katanu a propíchnu jím nepřítele okamžitě po několika vteřinách padne na zem mrtev.

 

10. 

Diskusní téma: Yami Otonashi

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek