Shini se po dlouhé době ozvala

12.02.2013 11:13

Taaakže...
Gomennasai, gomennasai, gomennasai!! *klečí na kolenou a klaní se*
Omlouvám se, že nebyl čas!! Překládala jsem mangu a rozkoukala jsem nové anime a to Soul Eater. Pěkné anime, plné humoru. Hehee~ Gray má konkurenci. Death the Kida ^^ Ano vím, mám divnej vkus ^_^ xDD
Ohledně tohohle anime, přemýšlím, že bych na něj napsala yaoi povídku. Mám tam tři chlapce. Soul, Black Star a Kid. Každej z znich se hodí k zbývajícím dvou. Nádhernej trojúhelník =3= xDD
Našla jsem na ně dokonce pár yaoi povídek... Je mi líto, že kvůli tomu na vás kašlu... Vysvědčení....Jenom dvě dvojky a to z přírasu a dějasu =DD
Jaké bylo to vaše??
Tak já zase mizím a řeknu vám, že chystám překvápko pro yaoisty. Dokonce dvě ^♦^ Tak zatím Papaa! *začala se točit a kolem ní se vytvořil vír, který ji měl vzít pryč. Bohužel se jí zatočila hlava a ona spadla.* Itaiii~

Diskusní téma: Shini se po dlouhé době ozvala

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek