Řetězák - Naruto (zase xD )

08.10.2012 18:59

Jáj, ty řetězáky mě baví xD

 

1. Představ si, že jdeš s Narutem na misi a přepadli by vás. Co bys udělal/a?

   Sedla bych si na nejnižší větev nejbližšího stromu a čekala až ho zabijou. Už mě nebavily ty kage řeči.

 

2. Deidara se ti právě svěřil že je holka. Jaká bude tvá první reakce?

   "Už jsi dostal měsíčky? Měl by sis jít koupit vložky!"

 

3. Sasuke vs. Itachi. Kdo by měl vyhrát???

   Nwm. Asi Itachi když je z Akatsuki. Ti jsou mí oblíbencí.

 

4. Uvidíš že se Choji zase cpe, ale někdo mu chce říct že bude tlustý. Zastavíš dotyčného?

   Rozhodně ne! Už dlouho se nestalo nic zajímavého xD

 

5. Sasuke za tebou přiběhne a poprosí tě jestli bys mu neporadila dobrou schovku. Důvod ti neřekne. Poradíš mu?

   Poradím mu. Ale špatně :P

 

6. Hned za rohem tě ale srazí na zem Ino, Sakura a Karin a budou se tě na něj vyptávat. Prozradíš jim kde je?

   Jasně. ten idiot mi neřekl k čemu potřebuje tu schovku. Ale půjdu s něma. Jsem zvědavá o to, která ho znásilní jako první xD

 

7. Kisame tě pozve na rodinnou večeři. Přijdeš tam?

   Sushi zadara! Jasně že přijdu! Sushi jsem ještě sice neměla, ale to se musí změnit! xD

 

8. Jiraya tě bude chtít zabít za to že jsi važvanil/a Tsunade jeho schovku "sbírání inspirace". Co uděláš?

   Omámím ho pomocí Oiroke no Jutsu xD

 

9. Naruto za tebou přiběhne, řekne ti že je na kluky a že miluje Itachiho. Jak zareaguješ?

   Chudáček Sasuke. Někdo mu to musí říct. A to Naruta tolik miloval... xD

 

10. Kdo si to má zkopírovat?

   Každý komu nevadí že je to moje první řetězovka a kdo to zkopíruje se zdrojem ;)

Diskusní téma: Řetězák - Naruto (zase xD )

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek