Prvá vojna odbojovaná, Môj Yaoi príbeh ( nie nie som Yaoista nebojte sa ) by Zemmo

22.08.2014 00:19

First Scating for Dear KuKi-Chan I hope you will enyoj. 

 

Prvá vojna odbojovaná, Môj Yaoi príbeh (nie nie som Yaoista nebojte sa)

 

´´Zlé deti majú byť potrestané´´, to ťa neučili ? Povedal kruto prísne Kubbo, ak nebude Trest nebude sranda chápeš to už ?. Usmial sa na už tak celkom vystrašeného Zeliho. ´Kaisa dones ´´to´´.,áno hned som späť. Kaisa zmizol dolu schodami. Lets the execution begin ! . 

Ako to chceš ? Mám byť milý alebo tvrdý ? Pametaj nemôžem byť oboje . 

Zeli neodpovedal. 

´´ Ako chceš bude to teda natvrdo´´ odpovedal Kubbo,vyzliekajúc tričko,hodil ho na postel. 

´´Zavri oči len na chvílu,neboj on sa ešte nevrátil s tou* vecou. 

Zavrel oči, Kubbo pomaly siahac na jeho banán ktorý sa už nevedel dočkať kedy bude docenený,zvliekol z doposiaľ čistého chlapca šaty,nechajúc ho len v boxerkách. 

´´Výborne,takže vieš čo sa bude robiť´´ 

´Som tu ´´, ozval sa spoza dverí Kaisa,držiac v ruke pohár,krabicu od zmrzliny a vodu vo flaške. 

´You´have started as i can see.´´ 

´´Načo čakáš ´´? nevidíš že náš hosť celý horí ? ´´Ak si nepohneš jeho banán zhasne pred tým než začnem ja !´´. 

´´Nebud taký,je to jeho prvý trest,ak sa nevydarí na po prvý krát na druhý som tu ja ´´.

 Zeli bol v rozpakoch nevedel čo má čakať od tých dvoch. 

´´ Napi sa ,budeš to potrebovať keď ťa budem vyštavovať a pomaly vycuciavať´´. 

Zeli sa napil nevediac čo ho čaká. 

´´Kubo nech si lahne ,nech už môžeme začať´´. 

´´Počul si, a teraz lahni,neboj my nekúšeme kým máme čo chceme´´. 

´´ Je pripravený´´Kais vytiahol nôž, prerezal gumu na boxerkách a stiahol ich. 

´´ Akú máš najradšej ?´´ 

´´Máme tu celkom tri´´ : Jahoda,Vanilka,Broskyňa, výber je na tebe no jesť budeme my´´. 

 

 

No po cca 45 minútach stresu a náčrtkov som sa dostal sem,neviem ako pokračovať :D  tak Gomen Yaoistky ktoré som nadchol.

Diskusní téma: Prvá vojna odbojovaná, Môj Yaoi príbeh ( nie nie som Yaoista nebojte sa ) by Zemmo

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek