Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku, Kapitola VI.

23.10.2012 21:46

 

Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku

Kapitola VI.

 

Kukik

„Kuki jsi v pořádku?“ uslyším známý hlas a rychle otevřu oči, přede mnou stál Natsu, který jen tak tak zachytil bratrovu katanu.

„Hmm, jo, co tady děláš?“ zeptám se hned překvapeně.

„Shinigami mi řekla, ať jdu za tebou, vidím, že jsem udělal dobře“ oddychne si Natsu. Mě bylo hned divné, že se tu objevil, tak Shinigami ho poslala?

„Kuki, vrať se zpátky za Shinigami a Grayem, já to tady zvládnu“ řekne Natsu a já radši než abych se s ním hádala, poslechla a už jsem mířila zpátky, odkud jsem přišla.

„Jděte za ní“ slyšela jsem ještě, jak říká Haru skupince lidí.

„Natsu ty zvládnu, postarej se o toho Harua a bratra“ zavolám ještě na Natsua.

„Bratra?!“ slyším za sebou zděšeného Natsua, ale nic už mu neodpovím, protože už jsem se blížila na konec tunelu. No jo, já zapomněla, jak se dostanu nahoru? Čtyři metry není tolik, ale přeci jen na obyčejného člověka jako jsem já je to vzdálenost velká… Počkat, obyčejného člověka?

„No joo“ řeknu nadšeně, protože se mi v hlavě najednou rozsvítilo.

„Změním se na vlka a bude to hračka“ řeknu nadšeně a už jako vlk vyšplhávám nahoru se skupinkou ninjů v patách.

 

Shinigami

„Kde jsou takovou dobu?“ přemýšlím nahlas, když v tom uslyším známý hlas…

„Shinigami, nesu vám dáreček“ podle hlasu to znělo jako Kukik.

„Projashina, co to bude za dárek?“ řeknu nahlas a otočím se směrem, odkud volání přicházelo.

„To si děláš srandu ne?“ vykřiknu, jakmile uvidím Kukik a za ní skupinu nějakých lidí, podle zbraní, to vypadalo, jako kdyby byli ninjové, nebo mágové.

„Ne, můžem si konečně zabojovat.“ řekne nadšeně Kukik.

„Mno jo“ povzdechnu si.

„A kde je Natsu?“ zeptám se ještě.

„Ten teď bojuje s nějakým Haruem a ještě s…“ začala Kukik.

„A ještě s jedním, ani nevím, jak se jmenuje“ dodá nakonec. Neřekla to moc přesvědčivě, určitě přede mnou něco tají.

„Grayi, Shinigami teď bychom se měli postarat o ně, a pak jít pomoct Natsuovi“ řekne Kukik a ukáže na skupinu ninjů.

„Jaké techniky používají?“ zeptá se Gray Kukik.

„Já nwm, ale jsou z klanu…, jsou prostě slabí“ řekne nakonec.

„Z klanu?, jakého klanu?“ vyzvídám hned.

„Až je porazíme, všechno vám řeknu, teď jdem bojovat“ odpoví Kukik.

„Okey“ křiknu a vrhnu se proti ninjům.

„Počkejte ještě, ninjů je asi 20, jak je chcete porazit, bez nějakého plánu?“ zeptá se Gray.

„Normálně, vlčí dvojčata nepotřebují žádné plány“ odpoví Kukik a už se taky rozbíhá ke skupince ninjů. Po chvíli jsme je skoro všechny vymlátili.

„Shinigami, už jsou jen tři, já si beru toho vlevo“ řekne Kukik radostně.

„Okey, já toho napravo, Grayi na tebe zbývá jen ten prostřední“ konečně si snad trochu zabojuju. Nedržím se zpátky a na svého protivníka použiju jednu ze svých silnějších technik kyoumeisen (Vibrační zvučný vrták).

„Vedle“ řekne můj protivník, hned, co se vyhnul mému útoku. Kyoumeisenu se skoro nikdy nikdo nevyhnul, určitě bude silný.

„Ty, jak se jmenuješ?“ zeptám se ho.

„Proč bych ti to měl říkat?“ odsekne.

„Co na tom sejde, stejně za chvilku už budeš ležet na zemi, já jsem Shinigami, je u mě zvykem, říkat lidem, jméno toho, kdo je porazil“ odpovím.

„Když to bereš takhle, tak já jsem Ryuichi a rozhodně nebudu ten poražený“ pche, jen machruje, uvidíme, co v něm je.

„Teď jsi útočila ty, tak jsem na řadě já“ ušklíbne se a kolem něj se začnou objevovat blesky. Takže jako magii používá blesky? To snad bude jednoduchý, jen doufám, že není tak silnej jako Laxus… Pár mávnutími rukama a k tomu nějaká slova, ani nevím, co přesně říkal, na mě seslal blesk a já, jen tak, tak stihla uhnout… Fuuj, ten je rychlej, měla bych si dávat větší pozor.

„Nejsi zase tak slabej“ musím přiznat, že tohle bude asi trochu těžký boj.

„Hm… ty taky ne, jen pár lidí uhnulo Bleskům smrti“ Blesky smrti?, děsivej název…

„Ale to nemění nic na tom, že vyhraju“ dodá ještě Ryuichi, chjó, už zase machruje…

„Uvidíme“ řeknu a útočím na něj s technikou Meiton Jijimento (Element temnoty: Rozsudek), i téhle technice se vyhnul, měla bych asi přejít na boj zblízka a vytáhnu svojí zanpakuto Tanaku.

„Takže boj s meči, jo? Asi bych ti měl říct, že jsem nejlepší šermíř z klanu“ začne se zase chlubit.

„Moc kecáš a nic neděláš, co kdybys mi to předvedl?“ řeknu a rozbíhám se proti němu se zanpakuto v ruce.

„Klidně“ odsekne a vytahuje svůj meč. Náš souboj nenabíral konce, já měla malý škrábanec na ruce a on na tváři…

„Původně jsem to používat nechtěla, ale když nemám na výběr“ rozhodnu se nakonec použít sílu mé zanpakuto.

„Ban-kai“ zařvu a moje zanpakuto se náhle změnila v ohnivého draka, teď by to mělo být už lehké.

„Tanako, doraž ho, prosím“ zavelím své zanpakuto a Tanaka na něj sešle obrovskou ohnivou rotující se kouli.

„Vidíš, přeci jen si prohrál“ řeknu Ryuichimu, který tu teď leží neschopný žádného pohybu.

„Hm… jo…jednou… tě porazím“ řekne Ryuichi vyčerpaně, skoro šeptem, ani se mu nedivím, nechtěla bych dostat přímý zásah od Tanaky…

„Hm…, to se ti nikdy nepovede, ale můžeš to kdykoliv zkusit, boj jsem si už dlouho takhle neužila, jo a malá rada do života, neříkej to, co nedokážeš“ řeknu nakonec a jdu se podívat po Kukik a Grayovi, určitě už taky skončili.

 

Kukik (začátek boje, doba, kdy Shinigami ještě bojovala xD Vy to chápete, že jo? xD)

„Ještě než začneme, jak se jmenuješ?, nebojuju s nikým o kom nevím, jak se jmenuje“ zeptám se neznámého.

„Jmenuju se Hisanna a už nezdržuj a přejdeme k boji“ odpoví.

„Hisana?, to je holčičí jméno ne?“ nechápu to.

„Já jsem holka“ vykřikne Hisanna.

„Ahaa, promiň, ale vypadáš jako kluk, a tak jsem myslela…“ jejda ona se mění v rajčátko, že bych jí naštvala?

„Teď jsi mě vážně naštvala“ vykřikne zlostí a rozbíhá se proti mně, jujky, já jí vážně naštvala…

„Vážně?, to nebude tak zlý“ snažím se jí nějak uklidnit, ale jaksi se mi to nedaří, protože jsem jen, tak, tak uhnula před její katanou. Jakmile uskočím do menší vzdálenosti použiji techniku Fuuton renkuudan (Živel vítr: Stlačená vzduchová koule), které jenom o kousek uhnula, aha asi bude lepší v útoku na blízko, takže bych měla útočit z dálky.

„Ááá, fuj to bylo jen o kousek“ najednou mě z mého přemýšlení vytrhne ohnivé tornádo, kterému jsem včas stihla uhnout.

„Jujky jsi nějak nebezpečná“ říkám s úšklebkem a přitom se vyhýbám její technice Katon:housenka no jutsu. Futton: Komu no Jutsu, Katon: Karyuu-Endan, Fuuton: Juuha Reppuu Shou… techniky jen lítaly, ale ani já, ani Hisanna jsme nezasáhly náš cíl. Ztrácím tady čas že? Shinigami už určitě dobojovala… Jasně použiju to! Vytáhnu svojí zanpakuto Sanaku... 

„Ban-kai“ vykřiknu a Sanaka se proměnila ve vodního draka.

„Původně jsem to ani používat nechtěla, ale nevadí, Sanako doraž jí“ rozkážu a Sanaka na Hisannu sešle obrovskou masu vody.

„Hej, hej žiješ ještě vůbec?“ zeptám se Hisanny, která tu teď leží bez jediného pohybu hned potom, co se Sanaka vrátila do své původní podoby.

„Uf, je jen v bezvědomí, nerada zabíjím lidi“ oddechnu si.

„Teď bych měla najít Shinigami a Graye“ řeknu nahlas a vydám se je hledat, přeci jen jsme se během boje rozdělili.

 

Shinigami

„Kukik, Grayi? Kde jste?“ *žádná odpověď*

„Kukik, Grayi?!“ zavolám hlasitěji.

„Shinigami?“ slyším odněkud.

„Kukik, ty už jsi taky skončila a kde je Grayi?“ zeptám se svého dvojčátka, jakmile k ní dorazím.

„Jasně že skončila, ale Graye jsem taky neviděla“ odpoví mi.

„Aha, měly bychom se po něm podívat“ navrhnu.

„Hm…, ale myslím si, že ještě neskončil s bojem, já kdybych nepoužila Ban-kai tak taky ještě bojuju“ řekne Kukik.

„Tak ty taky jo?“ ušklíbnu se.

„Neříkej, že jsi taky použila Ban-kai. Já si říkala, že jsi skončila nějak brzo“

„Heej, já vždycky končím brzo“ pche mě podceňuje.

„Tak jdem najít toho Graye?“ řekne nakonec.

„Hm, jasně“ odpovím hned.

„Zase se setkáváme sestřičky“ řekne jakási osoba, která se před námi právě objevila.

„Shou?! Co tady děláš? A kde je Nastu?“ řekne zděšeně Kukik.

„Počkat, počkat, počkat, jako co znamená, že mu říkáš Shou, a proč nám ksakru říká sestřičky?!“ obrátím se s dotazem na Kukik.

„Jeej, já ti to ještě neřekla?“

„Ne, neřekla“

„Aha, Shou chviličku počkej, máme se Shinigami válečnou poradu, né aby si utekl“ řekne Kukik tomu člověku, co stál před námi.

„Děláte si ze mě jenom srandu?“ vykřikne a hodí po nás kunai, který se nám úplně napohodu podařilo odrazit.

„Já ti řekla, ať počkáš, tak si sedni na strom a chvilku počkej ne?“ řekne naštvaně Kukik. Člověk, jemuž Kukik říká Shou se usadil na strom, chytl se za hlavu se slovy něco jako *to snad není možné* a přestal na chvíli otravovat.

„Cože?!“ vykřiknu nakonec, když mi Kukik všechno řekne.

„Jo, je to pravda a teď by jsme s ním mohly jít bojovat ne?“ zeptá se Kukik.

„Hm…, no jo“ odvětím.

„Shou, kde je Natsu?“ zeptá se Kukik vyděšeně.

„Bojuje s Haruem-sama“ řekne klidně.

„A Shou pořád nás chceš zabít?“ zeptá se Kukik mile.

„Jasně, můj záměr se stále nezměnil“ odsekne ledově.

„Aha“ povzdychne si Kukik…

 

 

Tak kdo asi vyhraje?? xD Uzavírejte sáázky lidi xD

Pokráčko přííště… xD

 

další dílek: https://anime-povidky-cz.webnode.cz/news/lehka-mise-zakoncena-dvema-dny-odpocinku-kapitola-vii-1/

Diskusní téma: Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku, Kapitola VI.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek