Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku, Kapitola IV.

10.10.2012 19:46

Minule jsem zapomněla napsat jaké máme schopnosti (nebo-li, jakou používáme magii), ale to asik každému došlo. :)

Tákže:

Shinigami: používá zvuky a temnotu, dokáže se přeměnit ve vlka + vlčí techniky

Kukik: vítr a voda, přeměna na vlka + vlčí techniky

Teď už jdeme na povídku :)

 

 

Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku

Kapitola IV.

 

Shinigami

„Kdo jsi?“ vykřikneme s Kukik zároveň.

„Zatím to vědět nemusíte, až přijde čas, tak se to dozvíte“ uchechtne se neznámý.

„A co po nás chceš? Nemáme tolik času, abychom se tady mlátili s nějakýma medvědama“ zeptá se Kukik drze. Měla pravdu, musíme se vrátit dřív než si toho Gray a Natsu všimnou.

„Určitě víte, co po vás chci“

„No to teda nevíme, a jestliže to nechceš říct, tak promiň, ale to ti nepomůžem“ odpovím.

„Chci po vás pouze jediné a to…“ začal neznámý.

„Shinigami, Kukik, kde jste?“ slyšeli jsme někde v dáli známé hlasy.

„Brzy se uvidíme, vlčí dvojčátka“ řekl neznámý a zmizel.

„Shi-shinigami, slyšela jsem dobře vl-vlčí dvojčátka?“ zeptá se mě Kukik koktavě.

„Asi jo, ale jak o tom ví?“ zeptám se Kukik.

„To by mě taky zajímalo“ odpoví mi.

 

 

Kukik

Naše minulost

Shinigami i já jsme se narodily v klanu Wolf’s night. Zakladatel klanu Wolf’s night předpověděl, že se jednou v tomto klanu narodí dvojčata, která se naučí ovládat nejsilnější techniku nazvanou právě po tomto klanu, tedy Wolf’s night, jenomže kvůli těmto dvojčatům má celý klan zemřít, nevěděl proč a jak. Ano, ano, ty dvojčata jsme opravdu my, proto se nám lidé už odmalička vyhýbali, kromě našeho staršího bratra Shoua... Jednoho dne, když nám bylo šest let, jsme dostali naši první misi, společně s mým dvojčátkem Shinigami a Shouem (první jen pro mě a Shinigami). Mise byla asi na tři dny, jenže když jsme se po třech dnech vrátili, zjistili jsme, že náš klan byl vyvražděn a byly ukradeny svitky s technikami našeho klanu. Shou nám řekl, ať se přidáme k nějakému cechu, že až najde toho, kdo to udělal a najde ukradené svitky, vrátí se k nám. Aniž by jsme věděli, co to vůbec cech je, nechal nás tam. Věděli jsme, že teď jen musíme najít nějaký cech a počkat na Shoua, až se vrátí. Po pár dní bloudění nás našli Mirajane, Lisanna a Elfman a nabídli nám, ať se přidáme k jejich cechu. Samozřejmě jsme souhlasily a tak jsme našli naší náhradní rodinu – cech Fairy tail... (Legendární techniku Wolf’s night, ale stále neumíme, nevíme, co je to za techniku, ani jak vypadá, jakou má sílu atd…, tato technika byla napsaná na tom svitku, co ukradli, takže jsme se ji nijak nemohly naučit…) Od této události uplynulo už deset let a nikdo nezná naši minulost, nikdo neví, že jsme z klanu Wolf’s night, dokonce ani nikdo z Fairy tail to neví, tak proč, proč o tom ví ten neznámý ninja?

 

Shinigami

„Měly bychom se vrátit“ řekne Kukik po chvíli ticha.

„Hmm… jo“ odpovím.

„Natsu, Grayi, tady jsme“ křikneme zároveň a míříme k nim.

„Kde jste byly?“ zeptá se hned Gray.

„My jsme tu viděli takové zvíře, které se podobalo vlkovi“ /„Sledovali jsme medvěda“ řekneme každá něco jiného. 

„Tak, co jste viděli, vlka nebo medvěda?“ zeptá se Natsu podezíravě.

„Medvěda, kterej vyl jako vlk, asi mu něco bylo, tak jsme se chtěly podívat co, ale mezitím nám zmizel, asi už je v pohodě“ vymyslí si Kukik, ale zabralo to, už se na nic neptali a vraceli jsme se ke stanům.

„Takovou blbost vymyslíš, ještě, že nejsou tak podezíraví“ šeptnu ke Kukik.

„Mno jo, ale co jinýho jsem měla říct? Hlavní je, že to neřeší“ šeptne nazpět.

„Jo, máš pravdu“ oddechnu si.

„Natsu, kde je Happy?“ zeptá se Kukik.

„On zůstal ve stanu, spal a tak jsem ho nechtěl budit“ odpoví Natsu. 

 

Kukik

„Nani?!, on už spí? Vždyť chtěl říct pohádku? A já se tak těšila“ řeknu zklamaně.

„Jo, tak, proto se ptala na Happyho, mě to bylo hned divný“ špitne Shinigami.

„Hej, Shinigami, vždyť já se na toho hodnýho kocourka musela zeptat“ řeknu a snažím se zadržet smích.

„Tak a teď jdem konečně spát“ řekne Natsu jakmile dorazíme ke stanům.

„Okis, takže oyasumi nasai“ řeknu a zalezu do stanu společně s Natsuem. Natsu už po chvíli usnul, jenže já usnout nemohla. Pořád jsem přemýšlela o tom záhadném člověku a vzpomínala na to, co se před deseti lety stalo, vidět všechny mrtvé, všude tolik krve, nee, proč na to musím myslet zrovna teď?? Za těch deset let jsem na to nepomyslela ani jednou a teď uvidím nějakého pana neznámého a všechno se mi vrací…

 

Brzy ráno

Shinigami

„Kukik, ty už jsi vzhůru?“ řeknu hned, když vylezu ze stanu a vidím Kukik sedět u jednoho stromu.

„Hm…, jo, nemohla jsem spát, ty jsi vzhůru taky nějak brzy, jindy stáváš dýl“ odpoví Kukik.

„Hm…, jo tky jsem nemohla spát, kvůli včerejšku, pořád mi vrtá hlavou, kdo to byl“ řeknu zklamaně  a posadím se vedle Kukik.

„Mě by spíš zajímalo, proč věděl o naší minulosti, nemohl, to být ten, který vyvraždil klan?“ zeptá se mě Kukik.

„Nevím, je to možné, ale vždyť se ho Shou vypravil hledat, není možné, aby ho za deset let nenašel.“

„Hm… Shou jak se asi má? Už deset let jsme ho neviděly, zajímalo by mě, kde teď je“ řekne zklamaně Kukik.

„Já věděl, že jste včera neviděly žádného medvěda, nechcete mi říct, co se stalo?“ uslyšíme známý hlas.

„Grayi?!“ vykřikneme obě naráz.

 

 

Tak jak to asi dopadne dál? Dozví se Gray pravdu? A nebo ne?  To se dozvíte v další kapitolce :) 

 

další dílek: https://anime-povidky-cz.webnode.cz/news/lehka-mise-zakoncena-dvema-dny-odpocinku-kapitola-v-1/

Diskusní téma: Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku, Kapitola IV.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek