Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku, Kapitola III.

07.10.2012 17:38

 

Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku

Kapitola III.

 

Kukik

Po chvíli byla řada opět na mě. „Prosím, ať to nepadne na Graye“ říkám potichu, kdyby jo, tak bych rozhodně prohrála.

„Achjo“ povzdechnu si, ono to na něj vážně padlo.

„Tak jsem prohrála no“ řeknu po chvíli.

„To by jsme ti měli vymyslet nějakej trest“ řekne Shinigami a nasadí *devil look*.

„Mno, dobře, dobře, ale co to bude?“ zeptám se trošku vystrašeně.

„Bude stačit, když to tu uklidíš“ řekne Gray.

„Fajn, čekala jsem něco horšího“ oddechnu si.

„Počkat, já měla vymyšlenýho něco horšího“ řekne zklamaně Shinigami.

„Tak někdy jindy“ usměju se.

„A musíš mi říct pohádku na dobrou noc“ snaží se Happy taky něco vymyslet.

„Jasně“ odpovím a vyměním obličej neviňátka za pořádný devil look, aspoň ho pořádně vystraším, bude mít tu nejlepší “pohádku“ na světě.

 

Shinigami

Všichni už se odebírají ke spánku, kromě Kukik, která pořád uklízí ten velký nepořádek, přeci jen když čtyři mladí lidé skončí v lese, nevypadá zrovna nejčistěji. Chvíli ji ještě pozoruji, ale pak si jdu lehnout do stanu za Grayem.

 

Kukik

„Achjo, tady toho je, já to snad dneska neuklidím“ povzdechnu si.

„Ááááá“ zakřičím, páč mi právě něco přistálo na zádech a shodilo mě to na zem, po chvilce zjistím, že je to medvěd.

„Hej, hej, slez ze mě a neslintej po mě“ zařvu na něj, ale nevypadá na to, že by mi vůbec rozumněl.

 

Shinigami

„Aáá, neslintej po mě“ slyším odněkud, podle hlasu to znělo jako Kukik.

„ProJashina, co zase dělá?, vždyť v tom řevu se nedá spát“ stěžuju si a podívám se na Graye, jestli to taky neslyšel.

„Nani? On spí?“ řeknu překvapeně a vylézám celá rozespalá ze stanu.

„Co tady řveš?“ řeknu, hned co vylezu ze stanu. Můj naštvaný výraz vystřídá veliký úsměv a hlasitý smích, to víte, pohled na slintajícího medvěda a poslintanou Kukik, to by se smál asi každý.

„Co kdyby ses přestala smát a radši mi pomohla?“ řekne Kukik trochu naštvaně.

„Jo, jo jasně“ odpovím a sejmu medvěda jednou ze svojích technik kyoumeisen (Vibrační zvučný vrták).

 

Kukik

„No, to ti to trvalo, jsem celá poslintaná“ stěžuju si.

„Můžeš být ráda, že jsem ti vůbec pomohla“ odpoví mi.

„No jo máš pravdu, arigatou“ řeknu nakonec a otočím se na Shinigami.

„Co děláš na zemi?“ zeptám se Shinigami, která se právě válela po zemi a na ní ležel medvěd.

„Co asi, sundej ze mě toho medvěda“ řekne naštvaně.

„Kde se ti medvědi tady berou?“  zeptám se a použiji na medvěda mojí techniku Juuha reppuu shou (Útok bestiální vlnou prudkého větru).

„Arigatou“ řekne Shinigami. Když se otočíme, zjistíme, že se na nás chystá zaútočit asi dalších dvacet medvědů.

„Shinigami, je normální, že medvědi útočí na lidi?“ zeptám se hned Shinigami.

„Hm…, když je nikdo nějak nenaštve, tak by neměli“ odpoví mi.

 

Shinigami

„Ti medvědi jsou nějak divný, přece není normální, aby se v lese potulovalo stádo medvědů a útočilo na lidi“ přemýšlím nahlas.

„To jo mno, musíme je nalákat někam jinam, takhle vzbudíme Graye a Natsua“ navrhne Kukik.

„Hm…, jo, když je vzbudíme, tak si vůbec nezabojujem“ řeknu a běžíme pryč od stanu a medvědi hned za námi.

„Meiton Jijimento“ (Element temnoty: Rozsudek) použiji svojí techniku, jakmile jsme se dostatečně vzdálili od stanů.

„Fuuton renkuudan“ (Živel vítr: Stlačená vzduchová koule) ani Kukik není pozadu a použila jednu ze svých technik.  

„To šlo rychle, teď už jen porazit ty tři medvědy“ řekne Kukik a podívá se směrem ke zbývajícím třem medvědům.

 

 Kukik

„Kuki-chan, nemají ti medvědi nějak červený oči?“ zeptá se mě po chvilce Shinigami.

„Fuuj, mají vzteklinu a mě jeden poslintal“ začnu okamžitě panikařit.

„Takhle jsem to nemyslela, jen jestli je někdo neovládá“ upřesní Shinigami situaci.

„No, to mě nenapadlo, ale je to možný, co na tom sejde, prostě je zmlátíme a uvidíme, co se bude dít dál“ odpovím a rozbíhám se proti medvědům se svojí technikou Fuuton tatsu no oshigoto (Živel vítr: Drtivý tlak).

„Hej, hej, tyhle medvědy chci sejmout já“ řekne Shinigami a rozběhne se proti medvědům s technikou Meiton Jijimento (Element temnoty: Rozsudek).

„Teď už všichni medvědi leží na zemi“ prohlásím vítězně.

„Jo, jo a teď použij kazagumo (Větrní Pavouci), ať najdeme toho, kdo ty medvědy ovládal“ zavelí Shinigami, ale než jsem to stihla udělat, někdo se před námi objevil.

„Kdo jsi?“ vykřikneme se Shiniami zároveň.

 

 

Kdopak se to před námi objevil? A co po nás chce? To se dozvíte v další kapitolce.

 

další dílek: https://anime-povidky-cz.webnode.cz/news/lehka-mise-zakoncena-dvema-dny-odpocinku-kapitola-iv-1/

Diskusní téma: Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku, Kapitola III.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek