Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku, Kapitola I.

30.09.2012 12:39

 

Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku 

(mno jo, inteligentní název :D, když mě nic nenapadlo :D)

Kapitola I.

 

Kukik

„Shinigami, už jsme dlouho nevzali nějaký úkol, co třeba nějaký vzít?“  obrátím se s dotazem na moje dvojče.

„Když mě se nikam jít nechce“ povzdechne si.

„Ani když bych zařídila, aby s námi šel Gray?“ zeptám se provokativně.

„No, když je to takhle, tak bysme nějakej ten úkol vzít mohli“ odpoví mi.

„Věděla jsem, že neodmítneš, já se jdu zeptat Graye a Natsua a ty zatím vyber nějakej úkol“ usměju se a vydám se k našim oblíbencům.

„Cože? Já mám vybrat úkol?“ slyším, jak za mnou volá Shinigami, ale to už se jí ztratím z dohledu.

 

Shinigami

To si ze mě dělá jenom srandu? Ona přijde s nápadem, že vezmem úkol a necháá ho vybrat mě? „Tak co to tady máme?“ říkám nahlas a stojím před tabulí s úkoly.

„Pomoct opravit ohradu pro koně?, ne to radši ne, bereme s sebou Graye a Natsua, ti by to akorát zničili a odměna je malá“ přemýšlím nahlas, když náhle zahlédnu jeden skvělej úkol.

„Chytit pár banditů, kteří vyloupili banku, odměna 10 000 000?? A je rozhodnuto berem tohle!!“ řeknu nakonec.

 

Kukik

„Achjoo, už jsou zase v sobě“ povzdechnu si a vydám se směrem k nim.

„Grayi, Natsu, nejdete s Shinigami a se mnou na úkol?“ zeptám se. *žádná odpověď* Oni si ani nevšimli, že jsem přišla?, taky se nemusí pořád rvát. Teď mě naštvali. Oddělím je od sebe.

„Posloucháte mě vůbec?“ řvu na ně. Oba dva jen něco potichu zamumlají.

„Tak jdete na tu misi, nebo ne?“ podívám se na ně pohledem, který jasně říká *opovažte se říct, že nee*

„Jo, jasně“ přikývnou oba.

„Už jsem vybrala úkol“ přijde Shinigami za námi a v ruce drží papír.

„Ukaž, podívám se“ řeknu a přebírám od ní papír.

„Wow, ta odměna!, tak jdem“ zavelím a všichni opouštíme cech.

„Takže, kde je vůbec ta banka?“ zeptám se po chvíle chůze.

„V malém městečku Accrue, tam se máme setkat se zákazníkem“ odpoví mi Shinigami.

„Aha, tk to je kousek, to dojdeme pěšky, nemusíme ani jezdit vlakem“ nabídne hned Natsu, protože při vzpomínce, že by měl jet náhodou vlakem se mu udělalo špatně.

„Okey“ všichni souhlasí. Po hodině a půl jsme došli do banky, kde už na nás čekal klient.

„Dobrý den, jmenuji se Ryozo Asukai, vy musíte být mágové z Fairy tailu že?“ přivítá nás laskavě.

„Ano, jsme, stačí, když najdeme, ty, kteří vykradli banku že?“ řekne rychle Natsu.

„Ano, potom dostanete slíbenou odměnu“ odpoví pan Asukai.

„Tak, teď jsem nažhavenej“  řekne Natsu a chystá se vyrazit.

„Počkejte ještě, tady jsou jejich fotky“ řekne pan Asukai a předává nám fotky zločinců.

„Jsou jen tři?, počkat, černý těsný obleky, černý vlasy, Shinigami nepřipomínají ti někoho?“ otočím se směrem k Shinigami.

„Jo, neříkej, že ti d*menti dokázali vykrást banku“ odpoví mi a začne se smát, samozřejmě jsem se k ní přidala, protože představa, jak ti neschopní hlupáci vykrádají banku…

 

Shinigami

„Cože vy je znáte?“ zeptá se náhle pan Asukai.

„Jasně, párkrát jsme se s nima už setkali“ odpovídám stále se smíchem.

„Když víte, kdo to je, bude snadné je najít, že?“ skákal radostí pan Asukai.

„Happy, nepřipomínaj ti někoho?“ zeptal se nechápající Natsu svého kočičího přítele.

„Možná někde prodávali ryby“ odpoví Happy, který má v mozku jen ryby, ryby a zase jenom ryby.

„Ne, je to gang houpajících zadků“ (Kukik: nebo jak se vlastně jmenujou, často zapomínám xD) řeknu nakonec.

„A jak je najdeme?“ zeptá se Gray.

„Ty bude lehké najít, vsadím se, že je najdeme do 5 minut“ řekne Kukik.

„Do 4 minut“ upřesním situaci. Náhle se z keře ozvou nějaké zvuky a po chvíli z něj vyskočí 3 postavy v černých oblecích.

„Nepodceňujte gang houpavých zadků, my jsme ti největší zloduši na světě“ řekne jeden z nich.

„Šéfe, vy jste tak úžasnýý“ křikli ostatní členové.

„Měly jste říct do 30 sekund“ řekne Natsu a podívá se na mě a na Kukik.

„Natsu, Grayi, Shinigami doražte je někdo“ řekne Kukik.

„Okis“ nemuseli jsme ani používat magii, stačilo jen dát pěstí a všichni leželi na zemi.

„Tak, tady je máte pane Asukai“ řekne Kukik s úsměvem.

„To byla lehká mise“ pokračuje.

„Vždyť si nic neudělala“ neodpustím si říct.

„Když ono nebylo co“ brání se Kukik. Obě dvě se rozesmějem, proč se taky hádat kvůli takovým blbostem že?

„Moc vám děkuji, ale kde jsou ty peníze, co ukradli?“ zeptá se pan Asukai. Přejdu ke keři, z kterého před chvíli vylezli a vytahuji pytle s penězi.

„Tady“ usměju se a předávám je panu Asukai.

„Moc vám děkuji, tady máte vaší odměnu“ řekne a předává nám peníze.

 

Kukik

„To byla lehká mise a tolik peněz, luxus, teď by jsme se měli vrátit“ řeknu.

„A co kdybychom se utábořili někde v lese a zůstali tam třeba den nebo dva, tuhle misi jsme vyřešili rychle a ostatní si stejně myslí, že se vrátíme dýl“ navrhne Shinigami. Myslím, že nám chvíli volna prospěje.

„Jasně, je to dobrý nápad“ souhlasím hned se Shinigami. Jelikož nám kluci nechtěli kazit radost souhlasili také. Za chvíli jsme došli do lesa, našli místo k utáboření a postavili jsme dva stany.

„Teď kdo bude ským ve stanu?“ zeptá se Gray.

„Grayi ty budeš se Shinigami a já s Natsuem“ řeknu a usměju se.

„Nezapomínáte na někoho?“ zeptá se Happy.

„Jo ještě ty Happy, ty budeš...." Zamyslím se.

„Myslím, že by bylo lepší, kdyby zůstal s Natsuem“ řekne Shinigami.

„Tak dobře“ souhlasím.

„Kdo obstará jídlo a kdo oheň?“ zeptám se po chvíli.

„Já jdu sehnat něco k jídlu“ řekne Gray.

„Počkej, jdu taky“ řekne Shinigami.

„Okis, tak my se postaráme o oheň“ řeknu a podívám se na Natsua. Po chvilce jsme měli oheň hotový. 

 

 

další dílek : https://anime-povidky-cz.webnode.cz/news/lehka-mise-zakoncena-dvema-dny-odpocinku-kapitola-ii-1/

Diskusní téma: Lehká mise zakončená dvěma dny odpočinku, Kapitola I.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek