Andy

17.02.2014 17:33

1. Jméno a příjmení - Andy

2. Věk - 14
 
3. Pohlaví - žena *údiv*
 
4. Povaha - Jsem extrémní flákač který na všechno kašle a vše řeší na poslední chvíli. Moje nejoblíbenější činnost je spánek a žraní vanilkovo-čokoládových sušenek, tak si udělejte obrázek o tom co asi tak celé dny dělám. Sportům a aktivitám kde se musím hýbat se vyhýbám jak čert kříži. Jsem sice né moc rychle se pohybující osoba, ale když mě někdo naštve, je ze mě ''ďábel''. Nechtějte mě vidět bojovat, při boji jsem rychlá, nelítostná a krvelačná. Svoje problémy řeším sama a nepotřebuju k tomu někoho jiného. Svoje pocity a názory si většinou nechávám pro sebe. Moc nevěřím lidem a jsem celkem plachá, takže celkem dlouhou dobu trvá než se s někým zkamarádím.
 
5. Minulost - Rodiče mi zemřeli těsně po porodu, nevím kdo jsou moji rodiče. Nikdo nevěděl a neví jak zemřeli.. Ujala se mě jedna stará paní která mě vychovávala až do jejich 13 let. Poté ta stará paní zemřela a já nevěděla kam jít. Do svých 11 let jsem žila na ulici. Po smrti té paní se z mě stala samotářská osoba.
 
6. Přítomnost - Lína, samotářská osoba co žije v přítomnosti. Stále žiju na vlastní pěst, pronajala jsem si jednu opuštěnou chatu kde žiju se svým kocourem. Ve škole jsem si našla pár kamarádů, ti mě naučili si s lidmi bavit třeba i 10 minut :DD.
 
7. Vztahy - Rodinu nemám, mám jen svoje kamarády a kočku jménem Haru o hteré v podstatě nikdo neví.
 
8. Postava má ráda - Vanilkovo-čokoládové sušenky, hudbu, samotu....
 
9. Postava nemá ráda - Rajčata, falešné a arogantní lidi....
 
11. Něco důležitého, co potřebujeme vědět - Používám magii ohně pouhou myšlenkou...

 

10. 

Diskusní téma: Andy

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek